بونوچی: پسرم قبل از دربی به من هشدار داد پسر خوبی باشم!

مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد فرزند بزرگش که طرفدار تورینوست به او درباره به دردسر انداختن رقیب همشهری هشدار داده بود.

بونوچی: پسرم قبل از دربی به من هشدار داد پسر خوبی باشم!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لئوناردو بونوچی مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که روز گذشته (شنبه) پیش از آنکه همراه با هم‌تیمی‌هایش به مصاف تورینو بروند، پسر بزرگش لورنزو که طرفدار تورینوست به او هشدار داده بود.

بونوچی در این بازی که چهارصدمین بازی‌اش برای یوونتوس بود به بانوی پیر برای کسب پیروزی 4 بر یک در دربی تورین کمک کرد.

او گفت: برای من مایه افتخار است که می‌توانم در میان گروهی معدود از بازیکنان قرار بگیرم که 400 بازی برای یوونتوس انجام داده‌اند. این پاداش سال‌های تعهد و تلاش من است. من با یوونتوس به اهداف و رؤیاهایی که از کودکی داشتم، رسیدم. این بازی برای من بازی بسیار خاصی است، چون چهارصدمین بازی‌ام با یوونتوس است. البته الان زمان احساساتی شدن نیست و هدف ما ادامه دادن به پیروزی‌های‌مان و رسیدن به اسکودتوست.

مدافع ایتالیایی یوونتوس در ادامه به هشدار پسرش به او قبل از دربی تورین اشاره کرد. لورنزو بونوچی چند سال پیش با پوشیدن پیراهن تورینو در حال تماشای بازی پدرش در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا جنجال‌ساز شد و ظاهراً او هنوز هم تنها عضو خانواده بونوچی است که از رقیب همشهری طرفداری می‌کند.

 

او در این باره هم گفت: من چند دقیقه قبل از بازی با لورنزو تلفنی صحبت کردم. او همراه با مادرش به ساحل رفته و خوشحال هم بود. او گفت بعداً بازی‌ را تماشا می‌کند و به من هم توصیه کرد که پسر خوبی باشم! البته دقیقاً نمی‌دانم منظورش چه بود!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان