مهلت تسویه حساب باشگاه‌های والیبال ۱۰ روز تمدید شد/ لیگ برتر، ۲۰ مرداد قرعه‌کشی می‌شود

بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه‌های فعال در این رشته ورزشی، فرصت تسویه حساب باشگاه‌ها به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

مهلت تسویه حساب باشگاه‌های والیبال 10 روز تمدید شد/ لیگ برتر، 20 مرداد قرعه‌کشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهرام عظیمی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون والیبال در مورد تسویه حساب باشگاه‌ها اظهار داشت: پیش از این و در برنامه تدوین شده برای لیگ‌های مردان، آخرین فرصت باشگاه‌ها برای ارسال برگه تسویه‌حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال، 15 تیرماه بود.

وی با یادآوری شرایط کرونایی در ایران و جهان، گفت: بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه‌ها و با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور، مهلت ارسال برگه تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها 10 روز تمدید و تا 24 تیرماه خواهد بود.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با تاکید بر این که این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، گفت: دیگر زمان‌های اعلام شده قبلی همچنان به قوت خود باقی است و 25 تیرماه آخرین فرصت برای ثبت‌نام نهایی تیم‌ها و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون است.

وی ادامه داد: 10 مرداد ماه هم آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و روز دوشنبه 20 مرداد ماه نیز قرعه کشی لیگ برتر والیبال مردان سال 99 برگزار خواهد شد.

کمیته رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر و دسته یک مردان را از نیمه‌های شهریورماه آغاز کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان