جلسه مهم کمیسیون امنیت ملی درباره علت حادثه در سایت هسته‌ای نطنز /صالحی به نمایندگان چه گفت؟

میزان نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور رییس سازمان انرژی اتمی در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: آقای صالحی در این جلسه به ارائه توضیحاتی درباره حادثه سایت هسته‌ای نطنز پرداخت و اظهار داشت سناریوهای مختلفی در خصوص این حادثه در دست بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد.

جلسه مهم کمیسیون امنیت ملی درباره علت حادثه در سایت هسته‌ای نطنز /صالحی به نمایندگان چه گفت؟

ابوالفضل عمویی، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون یک جلسه سه ساعته با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای صالحی به ارائه گزارشی درباره روند فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان پرداخت و در جریان دیدگاه اعضای کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: رییس سازمان انرژی اتمی در جلسه امروز به همکاری‌های کشورمان با آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اشاره و تاکید کرد که در قطعنامه اخیر شورای حکام، متأسفانه اطلاعات مورد ادعای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، مبنای درخواست دسترسی آژانس بوده که این روند مورد انتقاد ماست.

عمویی ادامه داد: آقای صالحی همچنین در این جلسه به ارائه توضیحاتی راجع به حادثه پیش آمده در سایت هسته‌ای نطنز پرداخت و اظهار داشت که سناریوهای مختلفی در خصوص این حادثه در دست بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: رییس سازمان انرژی اتمی همچنین در جلسه امروز گفت که گروه‌های کارشناسی از بخش‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی همه جوانب موضوع را بررسی کردند و شورای‌عالی امنیت ملی اعلام کرده که دلایل این حادثه را کاملا تشخیص داده است، اما فعلا به دلایل امنیتی، هنوز نتیجه این بررسی‌ها اعلام نشده است.

عمویی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان حاضر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز سوالات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان