مطهری: با وجود ۱۰ نفره شدن فوتبال‌مان را به شاهین تحمیل کردیم/ فدراسیون باید در بحث آزمایش کرونا قوی‌تر عمل کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از ۱۰ نفره شدن تیم‌مان فوتبال خوبی مقابل شاهین انجام دادیم و فرصت‌های زیادی هم به دست آوردیم.

مطهری: با وجود 10 نفره شدن فوتبال‌مان را به شاهین تحمیل کردیم/ فدراسیون باید در بحث آزمایش کرونا قوی‌تر عمل کند

حمید مطهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: قبل از بازی هم گفته بودیم که شاهین تیم سختکوشی است و در نیم‌فصل دوم هم نتایج این تیم مشخص بود. آنها از پنج بازی‌ قبل دو مساوی و سه برد به دست آورده بودند و بازی با ما اولین باخت‌شان بود. شرایط این تیم نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر شده بود و ما این را هم به بازیکنان‌مان گفته بودیم. همه جا صحبت از این است که پرسپولیس با تیم‌های انتهای جدول بازی دارد، اما در این مقطع از فصل همه تیم‌ها با جان و دل تلاش می‌کنند تا امتیاز بگیرند. 

وی افزود: اخراج کمال کامیابی‌نیا هم باعث شد تصمیمات خوبی برای نیمه دوم گرفته شود و علیرغم 10 نفره بودن، فوتبال خودمان را به حریف تحمیل و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. بعد از چهار ماه تعطیلی 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی که فشرده بازی می‌کند، بسیار دشوار است. بنابراین به نظرم از لحاظ نتیجه و امتیازگیری عملکرد خوبی داشتیم، اما از لحاظ فرم فوتبال باید بهتر از این باشیم. البته این هم طبیعی است که بعد از چهار ماه اشکالاتی وجود داشته باشد. بچه‌ها هم واقعاً زحمت کشیدند. البته جای هواداران هم در ورزشگاه خالی بود. دوست دارم این برد را به آنها تقدیم کنم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراضات نیمکت تیم پرسپولیس به قضاوت وحید کاظمی گفت: داور در یک صحنه یک آفساید گرفت که اصلاً آفساید نبود و کمک داور اشتباه کرد. مورد بعدی هم صحبت‌مان این بود که اگر خطای کمال اخراج داشت، دقیقاً مثل همین اتفاق برای بازیکن شاهین افتاد، ولی اخراج نشد. ما نمی‌گوییم قصدی در کار بوده است. شاید داور آن صحنه را ندید. صحبت ما همین بود که قانون برای همه تیم‌ها به طور یکسان اجرا شود، وگرنه داوران ما بسیار باشرافت هستند و زحمت می‌کشند.

مطهری در مورد بحث مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان چند تیم لیگ برتری و لغو بازی آنها، خاطر نشان کرد: در رابطه با این موضوع ما دو سه ماه صحبت کردیم و جنگیدیم. به نظرم فدراسیون فوتبال باید در این مورد خیلی قوی‌تر عمل کند. فدراسیون می‌توانست یک آزمایشگاه معرفی کند تا همه چیز زیر نظر خودش باشد و هر بار این صحبت‌ها پیش نیاید. ما می‌دانیم این بیماری وحشتناک است، ولی باید تیم‌ها رعایت کنند. در تیم ما کادر و بازیکنان واقعاً رعایت می‌کنند، ولی من می‌بینم خیلی تیم‌ها خیلی مسائل را رعایت نمی‌کنند. به‌هرحال امیدوارم برای هیچ تیمی این مسائل پیش نیاید. اولویت برای ما هم سلامت جامعه است، منتهی همان‌طور که گفتم اگر فدراسیون پزشکی و فدراسیون فوتبال قوی‌تر عمل می‌کرد شاید شرایط بهتر می‌شد. ان‌شاءالله اگر بازیکن و مربی هم دچار این مشکل شده است سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان