اعضای صندوق اعتباری هنر به پویش " من ماسک می‌زنم" دعوت شدند

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: از اعضای صندوق اعتباری هنر به عنوان پرچمداران فرهنگی جامعه، درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و دیگران به پویش "من ماسک می‌زنم" بپیوندند.

اعضای صندوق اعتباری هنر به پویش " من ماسک می‌زنم" دعوت شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ سید حسین سیدزاده اظهار کرد: با توجه به تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید مقام معظم رهبری و مسئولان بهداشتی کشور، از تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر دعوت می کنیم ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به عنوان پرچمداران اصلاح فرهنگ عمومی، سهم خود را در راه مبارزه با این ویروس با پیوستن به کمپین " من ماسک می زنم" به شکل مطلوب ادا کنند.

وی افزود: اعضا صندوق که علاقه مند به مشارکت در پویش " من ماسک می زنم" هستند، می توانند از اقدامات خود در راستای مبارزه با ویروس کرونا عکس تهیه کرده و به شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس honarcredit ارسال کنند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی کشور تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند ضمن ارج نهادن به تلاشهای آنها، امیدواریم که همه هموطنان با رعایت اصول خودمراقبتی گام موثری در قطع زنجیره انتقال این ویروس بردارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان