انتشار فیلم آزار گروهی ۶ مرد به دختر ۱۵ ساله

رکنا:در آمریکا جرایم جنسی بیداد می‌ کند و می‌توان کشور آمریکا را کشوری شهوت پرست خواند ، در یک اتفاق وحشیانه چند پسری به دختری سو قصد کردند که این امر موجب شد تا دخترک بیهوش شود.

یک نوجوان 14 ساله اهل شیکاکو با همکاری دوستانش به یک دختر 15ساله تجاوز کرده بود که این تجاوز وحشیانه با اکران زنده از فیس بوک همراه بود . این کلیپ وحشتناک تجاوز گروهی را خیلی از کاربران در فیس بوک مشاهده کردند که خشم آن ها را برانگیخت.

در پی این عمل وحشیانه پلیس شیکاگو از بازداشت و دستگیری نوجوان 14 ساله که تجاوز دسته جمعی به یک دختر 15 ساله را به طور زنده در فیس بوک اکران کرده بود، خبر داد.
فیلم تجاوز به دختر نوجوان توسط 6 پسر

مادر قربانی ضمن شکایت به پلیس شیکاگو و با گفتن این که دختر 15 ساله اش ناپدید شده، عکسی اسکرین شات از پخش آنلاین تجاوز به دخترش را به پلیس نشان داد که باعث ناراحتی و تاسف آنان شد.

در پی این خبر کارآگاهان شیکاگو یک روز بعد موفق به پیدا کردن محل اختفای این دختر شدند و وی را تحویل والدینش دادند.

در این تجاوز گروهی مجموعا شش مرد به این دختر 15 ساله تجاوز کرده بودند که این نوجوان 14 ساله اقدام به پخش این کلیپ در شبکه اجتماعی فیس بوک کرده بود که پلیس وی را دستگیر کرد.

علاوه بر این کاربران زیادی در اینترنت به صورت زنده و آنلاین این تجاوز را تماشا و مشاهده کردند اما در زمان وقوع جرم و کار وحشیانه از سوی این کاربران هیچ تماسی با پلیس گرفته نشد و هیچ اقدامی برای نجات این دختر انجام نشد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان