رییس سازمان لیگ کشتی: منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم

تهران - ایرنا - رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: طبق برنامه امور مربوط به لیگ کشتی را انجام می‌دهیم و صدور مجوز برای فعالیت رشته کشتی موضوعی است که در اختیار سازمان لیگ و فدراسیون نیست و باید ستاد مقابله با کرونا در ورزش در این رابطه تصمیم بگیرد.

رییس سازمان لیگ کشتی: منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم

«عبدالمهدی نصیرزاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارهای مربوط به لیگ را طبق برنامه انجام می‌دهیم و کار ثبت نام تیم‌ها و ثبت قراردادها تا 25 تیر ادامه خواهد داشت و البته با توجه به شرایط موجود احتمال تمدید آن نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت: بعد از انجام ثبت‌نام تیم‌ها و ثبت قرارداد کشتی‌گیران در سازمان لیگ، موضوع برگزاری لیگ است که اگر مشکلی وجود نداشت اول مرداد لیگ را آغاز می‌کنیم و اگر نه که این موضوع در اختیار سازمان لیگ و یا فدراسیون کشتی نیست، بلکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش در این خصوص باید تصمیم‌گیری کند.

نصیرزاده ادامه داد: چنانچه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اجازه برگزاری لیگ را نداد، باید منتظر باشیم، ببینیم که این ستاد چه زمانی مجوز برگزاری مسابقات را می‌دهد و شاید این زمان اوایل شهریور باشد.

وی در خصوص گلایه «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص برگزاری لیگ در شرایط کرونایی بیان داشت: نظر ایشان محترم است اما باید زندگی در شرایط کرونایی را یاد بگیریم و کرونا چالشی است که همه دنیا با آن درگیر هستند.  

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر بسیاری از رشته‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و حتی لیگ برتر فوتبال نیز برگزار می‌شود که شاهد برخورد زیادی در آن هستیم. اینکه بگوییم لیگ کشتی را اصلا برگزار نکنیم که پاک کردن صورت مساله است. اعتقاد دارم که فشارهای روانی، معیشتی و اقتصادی که کرونا با خود به همراه دارد از خود ویروس کرونا بدتر است و یک کشتی‌گیر، مربی و عوامل اجرایی یک سال منتظر هستند تا با برگزاری لیگ، مستمری و حقوقی را برای ادامه زندگی داشته باشند و این موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی در خصوص تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور، خاطر نشان کرد: طبق مصوبه حداکثر 8 تیم در کشتی آزاد و 8 تیم در کشتی فرنگی می‌توانند در لیگ برتر حضور داشته باشند که خوشبختانه امسال استقبال خوبی از لیگ شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان