کاوه خداشناس بازیگر جدید "۷۷ ساعت"

پس از سپند امیرسلیمانی و ارسلان قاسمی، کاوه خداشناس تازه‌ترین بازیگری است که در مسابقه تلویزیونی "۷۷ ساعت" شبکه آموزش به کارگردانی سعید ابوطالب شرکت می‌کند.

کاوه خداشناس بازیگر جدید "77 ساعت"

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رئالیتی‌شوی جدید  سعید ابوطالب در تلویزیون، مسابقه مهارتی و ماجراجویانه‌ای است که  برای کشف خلاقیت‌ها و مهارت‌های جوانان مستعد برگزار می‌شود.

"77 ساعت" مسابقه جذابی است که شامل بخش‌های میدانی و استودیویی می‌شود و تابستان امسال توسط گروهی بزرگ تولید می‌شود تا پاییز به آنتن برسد.

شرکت‌کنندگان مسابقه با فراخوان‌هایی که منتشر شده در حال ثبت‌نام‌اند و در کنار مردم معمولی چهره‌ها نیز در این مسابقه شرکت خواهند کرد‌.

پس از سپند امیرسلیمانی و ارسلان قاسمی، حالا کاوه خداشناس به عنوان سومین بازیگر به "77 ساعت" پیوسته و غیر از دو بازیگر که به‌عنوان مجری - داور در پروژه خواهند بود، 6 چهره دیگر نیز به عنوان شرکت کننده در مسابقه حاضر خواهند شد. تیمی متشکل از تکنسین‌ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.

ابوطالب که این روزها "شام ایرانی" را در شبکه نمایش‌خانگی و  مسابقه "هفت روز و هفت ساعت" را در شبکه نسیم دارد، سال 1391 مسابقه "سرزمین دانایی" را به عنوان اولین رئالیتی‌شو در تلویزیون داشت و با "77 ساعت" تجربه مشابهی را رقم خواهد زد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان