ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه آزادی کلنگ می‌خورد

یک قطعه زمین هزار متری برای احداث مجموعه اداری و تخصصی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه ورزشی آزادی و با موافقت وزارت ورزش و جوان به این فدراسیون اختصاص پیدا کرد.

ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه آزادی کلنگ می‌خورد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت  فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پس از افتتاح و راه اندازی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و اختصاص ده قطعه زمین به هیئت‌های استانی و همچنین تخصص یک جایگاه به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در موزه ملی ورزش ایران، سرپرست این فدراسیون از اختصاص زمین هزار متری در مجموعه ورزشی آزادی برای احداث مجموعه اداری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خبر داد.

در این راستا و با برنامه‌ریزی انجام شده، پروژه ساختمان اداری مدرن و مطابق با استانداردها و معماری ورزشی جهت استقرار بخش‌های مختلف کمیته‌های اجرایی و فنی و تخصصی در دستور کار قرار گرفت. همچنین پیش بینی‌های لازم برای ایجاد امکانات رفاهی و پزشکی و تخصصی برای ورزشکاران، مربیان و سایر اعضای خانواده بزرگ این رشته انجام شد.

قرار است در دهه اول مرداد ماه در مراسمی با حضور مسئولان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک، کلنگ احداث سازه‌ای برای خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی کشور زده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان