توصیه های معاون پارلمانی رئیس جمهور به مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:درست است نسبت به کشور شرایط شما خوب است اما با تلاش مضاعف و همکاری مردم باید موارد بهداشتی رعایت شود .

توصیه های معاون پارلمانی رئیس جمهور به مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست ویدئوکنفرانس با مسئولان ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه گزارش استان کهگیلویه و بویراحمد را می بینم همان گونه که گفتید در آمار مقایسه ای که از ابتدای ابتلا داشتید شرایط کهگیلویه و بویراحمد شرایط خوبی بود به گونه ای که در یک جلسه ای که با حضور دولت مردان برگزار شد، قابل توجه بود.

حسینعلی  امیری تصریح کرد:موضوع دیگر به دلیل همراهی و همکاری مردم بود که دستورالعمل های ستاد کرونا را اجرا کردند . در هر موضوعی اگر همراهی  و همکاری مردم نباشد هر قدر کارشناسان برنامه ریزی کنند،  قطعا اثربخشی لازم را ندارد و نقش مردم این استان در تبعیت از دستورالعمل  های ستاد قابل تقدیر است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: از کادر درمان نیز تشکر ویژه دارم که ارائه خدمات می کنند اینکه ما با نارضایتی مردم رو به رو نیستیم ناشی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: موضوعی که کمی برای من دغدغه ایجاد کرد که این جلسه را تشکیل دهیم آمار مقایسه ای از کل کشور بود که متوجه شدم شرایط استان ما کمی تغییر پیدا کرده است و دنبال علت این موضوع بودم که با توجه به توضیحاتی که دادید با استان های قرمز همسایه هستید.

امیری با بیان این که تاکنون هیچ دارویی برای مقابله با این ویروس کشف نشده است اظهار کرد: کشور ما نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا به همت مدیران و همکاری مردم خیلی خوب در مقابل با این بیماری عمل کرده است خیلی از کشورهای مدعی و پیشرفته که اعتبارات قابل توجهی برای درمان شان می گذارند با چه شرایطی رو به رو هستند برخی تخت ندارند با یک بحران رو با رو هستند اما در کشور ما توانستیم مدیریت کنیم بازگشایی های اخیر باعث شد شرایط نسبت به گذشته متفاوت شود.

وی ادامه داد: این گونه که معلوم است همه باید با کرونا زندگی کنیم برنامه ریزی های ما باید با شرایطی که کرونا تحمیل کرده باشد فعلا نمی شود پایانی را برای کرونا اعلام کرد و البته نمی شود زندگی را تعطیل کرد، باید عادت کرده و زندگی کنیم البته فاصله گذاری های اجتماعی را باید رعایت کنیم یکی از دلایل افزایش آمار متاسفانه به دلیل سهل انگاری ها در رعایت فاصله گذاری مکانی بوده است.

امیری ضمن توصیه به توصیه به مردم استان گفت: از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید با توجه با اینکه برخی از  استان های همجوار شما قرمز هستند اگر مردم صبوری کنند سفرهای غیر ضروری را عقب بیندازند اگر حتما باید سفر کنند موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان این که فضای مجازی ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی به منظور جلوگیری از شیوع گسترده است ادامه داد: امید است شرایط به گونه ای نشود که دولت مجبور شود محدودیت های جدی تری را ایجاد کند .

امیری ادامه داد: یکی از مسائلی که لازم است اعلام کنم این است که دولت  دغدغه دانشجویان را داردد صحبت های مختلفی در خصوص نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها مطرح می شود در حال برنامه ریزی هستیم که درس خواندن تعطیل نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه استفاده از ظرفیت های مردم نهاد در جلوگیری از شیوع کرونا را تاثیر گذار دانست.

امیری در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: تعداد فوتی های استان کهگیلویه و بویراحمد با 8 شهرستان  9 نفر بود، هر چند یک فوتی هم زیاد است اما آمار زیادی نبود که متاسفانه در کشور بالا رفت.

وی گفت:درست است نسبت به کشور شرایط شما خوب است اما با تلاش مضاعف و همکاری مردم باید این موارد بهداشتی رعایت شود مردم کهگیلویه و بویراحمد رعایت کنند که دولت مجبور نشود محدودیت های قبلی را برگرداند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان