آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی ۲۰ تیر برگزار می‌شود

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران در روز جمعه ۲۰ تیر ماه ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی 20 تیر برگزار می‌شود

شاهپور محمد‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی اظهار کرد: این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز جمعه 20 تیر برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، امری تکلیفی بوده و قانون صراحتاً به اجرای آن تأکید دارد، گفت: 24 هزار نفر مشمول شرکت در این آزمون هستند که 20 هزار نفر دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکترا و 4 هزار نفر دارای مدرک فوق دیپلم هستند که جذب افراد با مدرک فوق دیپلم نیز براساس قانون مصوب مجلس است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: افراد پس از قبولی در آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم افراد شایسته جذب شوند اما به تمام افراد مساعدت خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

محمدزاده ادامه داد: داوطلبان برای قبولی در این آزمون باید به 50 درصد سؤالات پاسخ درست بدهند به عبارت ساده‌تر باید از 20، نمره 10 را کسب کنند.

وی بیان کرد:‌  افرادی که  در آزمون پذیرفته نشدند به عنوان آموزش دهنده با نهضت سوادآموزی ادامه همکاری خواهند داشت و رایزنی‌هایی هم انجام شده است در صورت کمبود معلم در آموزش و پرورش به صورت حق‌التدریس ادامه فعالیت دهند.

به گزارش تسنیم، این آزمون توسط جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد و افراد برای قبولی باید به 50 درصد سؤالات پاسخ صحیح بدهند.

توزیع کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir از روز دوشنبه 16 تیرماه انجام می‌شود.

مواد آزمون عمومی این آزمون عبارتند از فناوری اطلاعات "مهارت‌های هفتگانه icdl" ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی هوش و توانمندیهای ذهنی.

مواد آزمون تخصصی عبارتند از اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی پرورشی، روانشناسی رشد، روشها و فنون تدریس، اندازه‌گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی.

تمام موارد با ضریب یک است.

 نمرات داوطلب  به تفکیک عمومی و اختصاصی محاسبه و حد نصاب امتحان بر اساس 50 درصد نمره کل آزمون است که در آن نمرات فرد با ارزش وزنی 40 درصد عمومی و 60 درصد تخصصی محاسبه می‌شود داوطلبان فاقد حدنصاب از سایر مراحل حذف می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان