سینماگران مشغول کارند

پس از آن که ویروس کرونا تقریبا تمامی مشاغل و فعالیت‌ها را چند ماهی متوقف کرده بود حالا پروژه‌های سینمایی هم فعالیت خود را از سر گرفته‌اند

سینماگران مشغول کارند

پس از آن که ویروس کرونا تقریبا تمامی مشاغل و فعالیت‌ها را چند ماهی متوقف کرده بود حالا پروژه‌های سینمایی هم فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.
به گزارش ایرنا، تعطیلی سینماها به دلیل شیوع کرونا فقط به بسته شدن سالن‌ها منتهی نشد و تقریبا تمامی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هم به تبع فراگیر نشدن کرونا تعطیل شدند و حالا با از سرگیری فعالیت‌های سینمایی آثار در حال تولید که نیمه کاره رها شده بود نیز دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
فیلم سینمایی «طرلان» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی اولین اثری است که ان روزها فیلمبرداری خود را در روستاهای توابع شهرستان هیر از استان اردبیل آغاز کرده است.
این فیلم روایتگر پسری به نام طرلان است که در جریان اتفاقات و رویدادهایی معمول زندگی با واکنش ها و باورها و در برخی موارد خرافه سازی های مردم روستا گریبانگیر می شود.
«طرلان» در حال و هوای بومی و منطقه ای آذربایجان و به زبان ترکی است و فهرست بازیگران و عوامل این فیلم به زودی اعلام می شود.
پیش از این حضور بازیگران تئاتر و تلویزیون اردبیل از جمله داور فرمانی، فریبا مهرزاد، محمدرضا خدایی، محمد فردین، مریم ندایی، جلال محمدلو، لیلی نظری، یاشار نادری، ملکه فتحی به همراه بازیگران خردسال ایلیا نوریان، ال آی شیری، امیررضا رحیمی نسب در این فیلم اعلام شده بود.
سید محمد حسینی و عصمت نوریان تهیه کننده این اثر هستند و اتابک نادری مجری طرح و محبوب شکرزاده مدیر فیلمبرداری فیلم طرلان هستند.
در تهیه این فیلم شرکت سرمایه‌گذاری آتیه رفاه، شهرداری اردبیل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، دهیاری هیر و دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل همکاری موثری را داشته اند.
همچنین فیلمبرداری فیلم کوتاه 15 دقیقه‌ای «دیلمانج» (مترجم) به کارگردانی نگار نقوی که در ترمینال غرب تهران انجام می شد، به پایان رسید و در حال حاضر محمد نجاریان در حال تدوین این اثر است.

«دیلمانج» به 2 زبان ترکی و فارسی ساخته شده و روایتگر داستان پسربچه ای است که به تصمیم مادرش برای ادامه زندگی به روستایی فرستاده می شود اما او به دنبال پدرش است …

هادی افتخارزاده، رادوین زارعی، فرهاد اسماعیلی، فرهاد آقازاده، وجیهه حاجی آقایی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی هم پس از آغاز فعالیت‌های سینمایی در تهران کلید خورد.

اولین تصویر از این فیلم در حالی منتشر شد که بهرام افشاری، مجید صالحی و پیام احمدی‌نیا با چهره‌ها و نقش‌های متفاوت در این اثر سینمایی ظاهر شده‌اند.

با توجه به فیلمنامه اجتماعی «صحنه‌زنی» که صمدی آن را به نگارش درآورده است، فضایی ملتهب را شاهد خواهیم بود که بازیگرانی چون بهرام افشاری و مجید صالحی نیز در قالب شخصیت‌هایی غافلگیرکننده و متفاوت به همراه دیگر بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

«صحنه‌زنی» در لوکیشن‌های مختلفی در تهران فیلمبرداری خواهد شد و بزودی کار تدوین همزمان آن نیز انجام می‌شود.

بهرام افشاری، مجید صالحی، مهتاب کرامتی، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری و فرزانه سهیلی بازیگران این فیلم هستند.

مجید رضابالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح این فیلم سینمایی هستند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان