وکیل قلابی در دام پلیس آگاهی استان بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و اقدام‌های متقلبانه بیش از ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ جوشن سهرابی در تشریح این خبر گفت: در پی‌شکایت شخصی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به‌عنوان وکیل دادگستری و صاحب نفوذ در دادگاه و دیوان عالی کشور، مبلغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است، با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی کارآگاهان پلیس مشخص فرد کلاهبردار با وعده‌های توخالی، مبلغ 2 میلیارد و 240 میلیون ریال از شهروندان بوشهری دریافت کرده است وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود موفق شدند متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، وی را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شهر بوشهر دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و اخذ 2 میلیارد و 240 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان