اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان چهارمحال و بختیاری به پویش " من ماسک می زنم" فراخوانده شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و تمامی هنرمندان استان همچون پیش آهنگ و طلایه دار فرهیختگی در اجتماع، خواهانیم برای صیانت از تندرستی و مصونیت خود و همگان به کمپین «من ماسک می زنم» بپیوندند.

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان چهارمحال و بختیاری به پویش " من ماسک می زنم" فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  ،ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گفت: به خاطر شدت گسترش و انتشار بیماری کووید 19 و ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری و اعلام هشدار وضعیت قرمز از همه هنرمندان طلب می شود افزون بر مراعات تمام تعهدهای بهداشتی به عنوان پیشتاز و پیشرو بهسازی فرهنگ عمومی، سهم شان را در مسیر چالش و نبرد با این میکروب منحوس، با برقراری پیوند به پویش " من ماسک می زنم" به گونه ای شایسته و پسندیده به جا آورند.

وی افزود: هنرمندان دوستدار به شرکت در این پویش، می توانند از کارها و امورات خود در راستای مقابله با ویروس کرونا عکس تهیه کنند و به شبکه اجتماعی اینستاگرام صندوق اعتباری هنر به آدرس honarcredit ارسال نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان در صف پیشرو مبارزه با ویروس کرونا آمادگی دارند. ضمن ارزش گذاشتن به اهتمام و تقلای این عزیزان، آرزومندیم که تمامی هم استانی ها با پایش آغازه های فرابینی خویش قدمی کارساز در قطع گسستن ترابُرد این ویروس بردارند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان