برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۴ هزار و ۷۳۳ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.

برقراری بیش از 24 هزار تماس با سامانه 141 در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، کورش ولی‌زاده با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 24 هزار و 733 مورد تماس با سامانه 141 چهارمحال و بختیاری برقرار شده است، گفت: از تعداد کل تماس‌ها با این سامانه 24 هزار و 555 مورد تماس موفق بوده است.

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در سه ماه نخست امسال 7 هزار و 464 مورد تماس توسط اپراتور تهران پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 30 فقره شکایت از رانندگان حمل‌ونقل کالا و 75 فقره شکایت از رانندگان حمل‌ونقل مسافر از طریق سامانه 141 استان ثبت شده است، اظهار داشت: همه شکایات پیگیری و در صورت تأیید اعمال قانون شده است.

ولی‌زاده،اطلاع از محدودیت‌های اعمال شده در جاده‌های استان، اطلاع از شرایط جوی، ترافیکی و آب‌وهوایی، مدیریت زمان سفر و مسیریابی و اعلام شکایات و تخلفات رانندگان را از جمله محاسن سامانه 141 عنوان کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان