شهردار منطقه ۱۲ تهران خبر داد؛

تبدیل ویلای مهندس صادق به کارگاه فرهنگی

سعادتی از تبدیل ویلای مهندس صادق به کارگاه فرهنگی پس از مرمت و بازسازی خبر داد.

تبدیل ویلای مهندس صادق به کارگاه فرهنگی

تبدیل ویلای مهندس صادق به کارگاه فرهنگیعلی محمد سعادتی شهردار منطقه  12 تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت ویلا علی اکبر صادق در خیابان فردوسی گفت: ویلا مهندس صادق آخرین اثر اوست که از سال 97 کمیته امداد آن را در لیست مزایده برای فروش قرار داد.

شهردار منطقه  12 تهران افزود: این خطر وجود داشت که بعد از فروش ملک خریدار آن برای تخریب و ساخت درخواست مجوز کند که به همین دلیل شهرداری منطقه در همان زمان نامه ای به مدیریت وقت کمیته امداد نوشت و در آن درخواست شد تا ویلای مهندس صادق از فهرست فروش خارج شود.

سعادتی ادامه داد:  در آن زمان اعلام شد که برای ویلای مهندس صادق پروانه تخریب و نوسازی صادر نمی شود.

او با اشاره به این نکته سرمایه گذار برای مرمت و بازسازی ویلای مهندس صادق اعلام آمادگی کرده است، گفت: ویلای مهندس صادق پس از مرمت و بازسازی به کارگاه فرهنگی بدل می شود و خدمات مرتبط با گردشگری ارائه کند.

علی‌اکبر صادق از طراحان محله چهارصددستگاه در پیروزی و همکار در پروژه‌های، چون ساخت آرامگاه سعدی، شعبه مرکزی ساختمان بانک مسکن در خیابان فردوسی، ساختمان الحاقی شرکت ارتباطات زیرساخت در ابتدای خیابان ناصرخسرو و ... است.

خانه صادق تنها کار باقیمانده ویلایی مهندس صادق به متراژ 2224 متر است که به قیمت 16 میلیارد و 15 میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است این خانه در خیابان فردوسی، خیابان صادق، پلاک 8 و 10 است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان