آقای مرادی،نکند ما هم توهم زده‌ایم؟!

حمله بی سابقه علی مرادی به کیانوش رستمی با بیان این واژه "متوهم."مرادی سال‌ها متهم به این بود که حمایت بیش از اندازه‌ای از رستمی می‌کند.

آقای مرادی،نکند ما هم توهم زده‌ایم؟!

علی مرادی آنقدر حرف نزد،نزد و نزد تا اینکه با گفتن یک کلمه دوباره حاشیه را وارد وزنه برداری کرد.شاید کمتر کسی پیش بینی اش را می کرد که روزی علی مرادی دهان باز کند و به یک قهرمان المپیک،به یک ورزشکار  برجسته و به کیانوش رستمی بگوید:«متوهم.»
سال هایی که ما می نوشتیم و مشاوره می دادیم که راه این است و چاه این است،دوستان در فدراسیون وزنه برداری خودشان را به خواب زده بودند.چطور آن زمان ها کیانوش بهترین وزنه بردار شما بود و کسی نمی توانست به او بگوید که بالای چشمت ابرو است؟حالا که موقع حساب و کتاب شده به او می گویید متوهم؟تمام شد همه آن روزهایی که سوار بر اسب مراد بودید؟
از همان اول هم مطالب زیادی درباره رفتار فدراسیون،کیانوش رستمی و رفتارهایی که اتفاق افتاده بود نوشتیم و این بار هم از این کار شانه خالی نمی کنیم.آقای مرادی همه حتی خود کیانوش هم می داند که نوک تیز پیکان انتقاداتم بارها و به سمت او نشانه رفته است.تکلیف من با کیانوش روشن است و خیلی از دلخوری ها هم برطرف شده اما چه اتفاقی افتاده که حالا شما شده اید منتقد و از واژه ای  به نام "توهم"برای وزنه برداری استفاده می کنید که حداقل برای  فدراسیون شما کم نگذاشته است؟
دارید اشتباه می زنید برادر! رستمی درخواست غیر معقولی نکرده است.او حقی را می خواهد که به حساب فدراسیون آمده و حالا جواب درستی به او نمی دهید.شاید هم داستان تغییر کرده و هر کسی دنبال حقش باشد می شود متوهم؟ 
اسبی که زین کرده بودید دارد در بین راه از مسیرش خارج می شود.به جای حرف زدن درباره توهم یک ورزشکار از این برای ما بگویید که در این یکسال  که دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون نشستید چه کاری انجام داده اید و کدام کلنگ را برای وزنه برداری به زمین کوبیدید؟هنوز وعده انتخاباتی شما در گوشم زمزمه می کند که می گفتید:«هر ماه یک خانه وزنه برداری را کلنگ می زنیم.»دقیقا یک سال از این وعده ها گذشته است.عکس و مطالب خانه های وزنه برداری که کلنگش را زده اید برای ما ارسال کنید تا در رسانه مان پوشش بدهیم.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان