پروانه مرزبان:

ممکن است نمایش مرده‌خور در سینماها را به تعویق بیندازیم

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مرده خور» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی بیان کرد مراحل فنی این فیلم به‌زودی به پایان رسیده و آماده نمایش می‌شود.

ممکن است نمایش مرده‌خور در سینماها را به تعویق بیندازیم

به گزارش سینماپرس، پروانه مرزبان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مرده‌خور» در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه این پروژه به زودی آماده نمایش می‌شود، گفت: بخش اعظم مراحل فنی این فیلم به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی مدتی است به پایان رسیده است و به زودی آن را آماده نمایش می‌کنیم.

وی بیان کرد: این فیلم سینمایی قرار است برای اکران عمومی آماده شود، البته این را هم باید بگویم که اگر شرایط اکران مناسب فراهم نشود، ممکن است نمایش «مرده‌خور» در سینماها را به تعویق بیندازیم. در واقع نمایش فیلم در شرایط فعلی یک ریسک به شمار می‌رود.

تاکید کرد: برای «مرده‌خور» زحمت بسیاری کشیده شده است و بازیگران آن تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بهترین بازی‌های خود را داشته باشند، به همین دلیل می‌خواهم این فیلم در بهترین شرایط اکران و دیده شود.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: البته این را هم باید بگویم که در تلاش هستیم تا «مرده‌خور» را برای نمایش در جشنواره‌های بین‌المللی نیز آماده کنیم.

وی ادامه داد: موسیقی این فیلم توسط بهزاد عبدی ساخته و همچنین تدوین آن توسط کاوه ایمانی انجام شده است.

مرزبان در پایان یادآور شد: در این فیلم بازیگرانی چون جمشید هاشم‌پور، سام درخشانی، احمد مهرانفر، لادن مستوفی، لیندا کیانی، فرهانه سبحانی، پرهام دلدار، ونوس کانلی، جواد فولادی حضور دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان