کشف انبار احتکار لوازم خانگی ۹۰ میلیارد ریالی در رشت

رشت - ایرنا- فرمانده انتظامی گیلان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش۹۰ میلیارد ریال توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در شهر رشت خبر داد.

کشف  انبار احتکار لوازم خانگی 90 میلیارد ریالی در رشت

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی گیلان؛ سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر دپو لوازم خانگی در یک انبار در شهر رشت، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع و احتکار لوازم خانگی برای پلیس محرز شد افزود: ماموران در بازرسی از این انبار هزار و 361 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل 480دستگاه یخچال، 490 دستگاه کولر گازی، 69 دستگاه ماشین لباسشویی، 58 دستگاه جاروبرقی، 49 دستگاه تلویزیون، 86 دستگاه آبگرمکن، 49 دستگاه هود، 54 دستگاه اجاق رومیزی، هفت دستگاه بخاری گازی، دودستگاه آبسردکن، هفت دستگاه بخارشوی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و 9 دستگاه اجاق گاز مبله کشف کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 90 میلیارد ریال اعلام کردند، بیان داشت: متهم 56 ساله این پرونده دستگیر و با پلمب این انبار با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی گیلان، احتکار کالا را یکی از عوامل سلب امنیت اقتصادی در جامعه اعلام و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آتش سوزی خودرو منجر به فوت پدر و کودک هفت ساله اش شد

در گزارش دیگری از روابط عمومی فرماندهی انتظامی گیلان؛ فرمانده انتظامی رودبار از خودسوزی منجر به فوت مردی 35 ساله به اتفاق پسرش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " حمیدرضا فیضی " در گفت ‌و گو درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت بر اثر آتش سوزی خودرو، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 16 رستم آباد برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم های امدادی در محل و انجام بررسی‌های کارشناسی، خودسوزی مرد 35 ساله و فرزندهفت ساله وی برای پلیس محرز شد، افزود: متاسفانه در این حادثه پدر 35 و پسر هفت ساله وی در آتش سوختند.
سرهنگ فیضی به تلاش های انجام یافته برای روشن شدن علت این حادثه دلخراش اشاره کرد و گفت: همسر این مرد 35 ساله شب گذشته بر اثر بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران فوت کرده و تلاش برای روشن شدن سایر ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان