گزارش ویدیویی دیجیاتو: چرا واردات موبایل‌های بالای ۳۰۰ یورو ممنوع شد؟

روز گذشته اعلام شد که واردات گوشی موبایل بالای ۳۰۰ یورو به کشور ممنوع شده و به زودی دیگر هیچ گوشی هوشمندی با قیمت بالاتر از ۳۰۰ یورو، در سامانه همتا رجیستر نمی‌شود. در ویدیویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد، این موضوع را بررسی کرده و از دلایل احتمالی پشت پرده آن برایتان می‌گوییم.

گزارش ویدیویی دیجیاتو: چرا واردات موبایل‌های بالای 300 یورو ممنوع شد؟

روز گذشته اعلام شد که واردات گوشی موبایل بالای 300 یورو به کشور ممنوع شده و به زودی دیگر هیچ گوشی هوشمندی با قیمت بالاتر از 300 یورو، در سامانه همتا رجیستر نمی‌شود. در ویدیویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد، این موضوع را بررسی کرده و از دلایل احتمالی پشت پرده آن برایتان می‌گوییم.

بر اساس دستورالعملی که از سوی کارگزاری تخصیص و نظارت ارز به انجمن واردکنندگان موبایل ابلاغ شده، واردات گوشی بالای 300 یورو ممنوع شده و گوشی‌های هوشمندی که در بازه بالای این قیمت قرار می‌گیرند (پرچمداران و میان‌رده‌های پریمیوم) دیگر در سامانه همتا ثبت نشده و عملا جایی در شبکه موبایلی کشور ندارند. نکته مهمی که نباید فراموش کرد، این است که گوشی‌های فوق‌الذکر حتی به صورت مسافری هم نمی‌توانند به کشور وارد و سپس در سامانه همتا ثبت شوند.

در ویدیویی زیر سعی کردیم تا جای ممکن این تصمیم ناگهانی را برایتان شفاف کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان