معاون استاندار: انتصاب فرمانداران زن در سیستان وبلوچستان نوید بخش توسعه است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتصاب فرمانداران زن در این استان نوید بخش توسعه است گفت: انتصاب مدیران بر اساس توانمندی‌هایشان بوده و رویکرد دولت تدبیر و امید و استاندار رویکردی عدالت طلبانه و برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است.

معاون استاندار: انتصاب فرمانداران زن در سیستان وبلوچستان نوید بخش توسعه است

علی زینی وند روز دوشنبه در آیین معارفه فریبا برنایی بجد به عنوان نخستین فرماندار تفتان با بیان اینکه فرماندار جدید این شهرستان از مدیران توانمند سیستان و بلوچستان است؛ اظهارداشت: استقبال بی‌نظیر و چشمگیر اقشار مختلف تفتان از این انتصاب، بیانگر توسعه یافتگی جامعه محلی این منطقه است.

وی افزود: تفتان قابلیت تبدیل شدن به یک شهرستان توسعه یافته و استراتژیک را دارد و تقویت ظرفیت کشاورزی و گردشگری از مهمترین محورهای توسعه این منطقه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان مردم این منطقه را انسان‌های شریف با قلبی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: مردم این استان شهره به مرزداری هستند و خصلت‌های نیک انسانی شان یاد آور فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی است.

وی ارتقای این شهر به شهرستان را اتفاقی نیک خواند و ادامه داد: یکی از راهکارهای مطلوب مدیریت در استان پهناوری چون سیستان و بلوچستان ارتقای درون استانی است.

زینی وند ادامه داد: علاوه بر ارتقای چهار شهر اخیر در تلاش هستیم سه شهرستان دیگر نیز در سیستان و بلوچستان ایجاد کنیم اما مهمترین محور توسعه خود مردم هستند و باید در پی توسعه و احیای ظرفیت‌های گسترده جامعه باشند.

محمد حسن اجباری سرپرست سابق فرمانداری تفتان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان ارائه داد.

همچنین فریبا برنایی بجد فرماندار شهرستان تفتان ضمن قدردانی از اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت و استاندار به بانوان؛ این شهرستان را یک شهر سرشار از ظرفیت برای توسعه پایدار عنوان کرد.

شهرستان تفتان با مرکزیت نوک آباد واقع در 165 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از سال قبل از حوزه خاش جدا شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان