کانکس نشینان سرپل ذهاب تا مهرماه ساماندهی می‌شوند

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور از ساماندهی کانکس نشینان سرپل ذهاب تا مهرماه سال جاری، خبر داد.

کانکس نشینان سرپل ذهاب تا مهرماه ساماندهی می‌شوند

 به گزارش عصر دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار با اعلام این خبر و با بیان این که تا امروز در منطقه سرپل ذهاب حدود ١٩ هزار کانکس جمع شده است، گفت: در حال حاضر حدود ٦٥٠ کانکس در سرپل ذهاب وجود دارد که افراد در آن زندگی می کنند.
وی با بیان این که حدود ١٠٤ کانکس در منطقه سرپل ذهاب خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، اذعان کرد: این کانکس ها نیز، تا پایان تیرماه جمع آوری می شود و خانواده های تحت پوشش و حمایتی توسط ارگان های مربوطه به مسکن های در نظر گرفته شده انتقال داده می شوند که از این تعداد تا امروز حدود ٤٧ کانکس جمع آوری شده است و خانواده های نیز، اسکان داده شده اند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هم چنین با اعلام این که تعدادی از افراد که در کانکس ها هستند واحدهای تخریبی دارند، نیز افزود: تا اواخر مرداد ماه واحد های این افراد که در مراحل پایانی ساخت و ساز است، نیز تکمیل و کانکس ها را ترک می کنند.
نجار با اشاره به کانکس نشینانی که ساکنان سرپل ذهاب نیستند نیز اظهار کرد: این کانکس ها توسط خیرین به این افراد داده شده و این افراد هیچ حق و حقوقی از دولت ندارند در حال حاضر نیز اخطارهای لازم داده شده و برنامه جمع آوری این کانکس ها نیز به شهرداری و بنیاد مسکن محول شده است.
وی در پایان با بیان این که به گفته مسئولان مربوطه و طبق آمار اعلام شده، در سرپل ذهاب شیوع بیماری کرونا حاد نبوده است؛ اذعان کرد: به جهت پیشگیری از شیوع این ویروس در بین کانکس نشینان منطقه، به صورت مرتب فضای بین کانکس ها توسط شهرداری ضدعفونی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان