اردن خواستار نشست وزیران عرب درباره فلسطین شد

اردن برای بررسی مسئله منازعه میان فلسطین و رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشستی در سطح وزرای خارجه چند کشور عربی شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، اردن، امروز (دوشنبه)، برای بررسی آخرین تحولات مربوط به مسئله فلسطین، خواستار برگزاری نشستی در سطح وزاری خارجه چند کشور عربی شد.

به گزارش خبرگزاری «عمون»، وزرای خارجه اردن، امارات، عربستان سعودی، مصر، مغرب، فلسطین، تونس، عمان و کویت فردا (سه‌شنبه) نشستی برای بررسی تحولات مروبط به مسئله فلسطین خواهند داشت.

طبق این گزارش، وزرای کشور‌های یادشده از طریق ویدئو کنفرانس تلاش‌های صورت گرفته در راستای حمایت از ملت فلسطین و پشت سر گذاشتن چالش‌هایی را که روند صلح با آن مواجه است، بررسی خواهند کرد.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که کشور‌های شرکت‌کننده در نشست یادشده در ارتباط با آغاز مجدد مذاکراتی «جدی» و «مؤثر» در راستای برقراری صلحی عادلانه و فراگیر بر پایه راهکار دو دولتی و طبق حقوق بین‌الملل و اقدام صلح کشور‌های عربی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

این درخواست درست پس از آن است که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (دوشنبه) اعلام کرد، آماده مذاکره با رژیم صهیونیستی بر اساس قوانین بین‌المللی و با نظارت کمیته چهارجانبه بین‌المللی صلح (متشکل از آمریکا، سازمان ملل، روسیه و اتحادیه اروپا) است
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان