اختصاص بیش از ۶۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی بوکان

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بوکان گفت: ۶۰۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای انجام طرح‌های عمرانی در این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص بیش از 608 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی بوکان

لقمان خسروپور روز دوشنبه در جلسه ستاد کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که به صورت ویدیو کنفرانس با مسوولان استانی برگزار شد، افزود: این میزان اعتبار برای 81 پروژه عمرانی در این شهرستان هزینه خواهد شد که در قالب 20 فصل توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری دومین اعتبار بعد از ارومیه با 8.1 درصد به شهرستان بوکان اختصاص پیدا کرده است، افزود: اعتبارات شهرستان برای 37 پروژه احداثی و 44 پروژه تکمیل، تجهیز و تعمیر هزینه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد: بیشترین اعتبارات امسال با 300 میلیارد ریال به فصل آموزش و پرورش، حمل و نقل و توسعه خدمات شهری و روستایی اختصاص یافته است.

خسروپور اظهار داشت: 130 میلیارد ریال به فصل آموزش و پرورش، 96 میلیارد ریال به بخش حمل‌ونقل و 78 میلیارد ریال به بخش توسعه و خدمات شهری و روستایی که دارای بیشترین اعتبارات در سال جاری به این فصل و ارگان‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بوکان برای احیای دریاچه ارومیه تاکنون بیشترین هزینه‌ها را پرداخت کرده اما کمترین بهره را از اقدامات ستاد احیای این دریاچه برده است، اضافه کرد: ‌از زمان شروع به فعالیت ستاد احیای دریاچه ارومیه تاکنون بیشترین هزینه برای احیای آن برعهده این شهرستان بوده و باید بخش زیادی از اعتبارات به سمت حوزه بوکان تخصیص پیدا می‌کرد اما این شهرستان از اعتبارات این ستاد بهره مناسبی نگرفته است که این امر مهم برای بوکان تحقق پیدا کند.

بوکان سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان