بیش از ۵۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای عمران و توسعه میاندوآب اختصاص یافت

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: امسال برای توسعه و عمران این شهرستان ۵۱۲ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال اعتبار از محل دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص یافته است.

بیش از 512 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و توسعه میاندوآب اختصاص یافت

حسام شیرازه‌محبت روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی میاندوآب اظهار داشت: این اعتبار در مجموع برای اجرای 102 پروژه در زمینه‌های مختلف هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال‌جاری از محل بودجه عمومی تملک دارایی سرمایه‌ای حدود 620 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت، افزود: فقط یک‌هزار و 140 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی از این محل در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیصی برای 19 فصل مختلف است، بیان کرد: بهسازی راه اصلی میاندوآب - شاهین‌دژ - تکاب، ساختمان شبکه اصلی آبیاری و زهکشی زرینه‌رود، تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات و ماشین آلات مرکز آموزش عالی شهید باکری از جمله طرح‌های ملی است که استانی شده و احداث بیمارستان جایگزین عباسی نیز از طرح های ملی اختصاصی آذربایجان‌غربی است.

شیرازه‌محبت اظهار داشت: همچنین امسال مطالعه و احداث سد باروق، تکمیل راه آهن میاندوآب - شاهین دژ - تکاب نیز وارد فاز مطالعاتی می‌شود.

وی افزود: فصول آموزش و پرورش عمومی با 109 میلیارد و 922 میلیون ریال، حمل و نقل با 83 میلیارد و 550 میلیون ریال، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری با  71 میلیارد و 246 میلیون ریال و  آب و فاضلاب با 48 میلیارد و 300 میلیون ریال بیشترین میزان از اعتبارت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان میاندوآب در سال 99 را به خود اختصاص داده اند.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح‌های کشاورزی و منابع طبیعی 14 میلیارد ریال، درمان و بهداشت 39 میلیارد ریال، دین و مذهب 12 میلیارد و 672 میلیون ریال، ورزش 39 میلیارد و 646 میلیون ریال، فرهنگ و هنر 30 میلیارد و 100 میلیون ریال و اداره امور عمومی پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان