۲ سینما در خراسان جنوبی پس از بهسازی بازگشایی شدند

بیرجند - ایرنا - طرح بهسازی سینما فردوسی بیرجند و سینما پارک قاین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی و جمعی از مسوولان استان خراسان جنوبی افتتاح شد.

2 سینما در خراسان جنوبی پس از بهسازی بازگشایی شدند

آیین افتتاح سینما فردوسی بیرجند عصر دوشنبه در محل این سینما برگزار شد و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و شماری دیگر از مسوولان، اهالی فرهنگ و هنر در این آیین حضور داشتند. 

سینما فردوسی بیرجند با اعتبار بیش از 900 میلیون تومان بهسازی شده و کف‌سازی، تعویض تمامی صندلی‌ها، بهسازی ورودی و خروجی سالن، ترمیم سیستم اعلام و اطفای حریق و برق و گاز از جمله اقدامات صورت گرفته در این مجموعه است.

همچنین طرح بهسازی سینما پارک قاین با 200 صندلی ظرفیت امروز (دوشنبه) با حضور «رمضانعلی حیدری خلیلی» معاون سازمان امور سینمایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و مسوولان شهرستان قاینات به بهره‌برداری رسید.

 سینما پارک قاین با هزینه 600 میلیون تومان بازسازی و نوسازی شده است. شهرداری قاین به عنوان مالک سینما، بهره‌برداری را به «محسن طحانی» واگذار و از خدمات وی در استمرار فعالیت سینما تقدیر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی در آیین بازگشایی سینما پارک قاین گفت: خوشبختانه با نگاه مثبت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اتفاقات خوبی در حوزه سینمایی استان رقم خورده است و ما امروز شاهد بازسازی و بهسازی 2 سینما در این استان هستیم.

حیدری خلیلی همچنین با تقدیر از محسن طحانی بهره‌بردار سینما برای سرمایه‌گذاری در بازسازی، از شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین به عنوان مالک سینما برای حمایت از سرمایه‌گذار تشکر کرد و خواستار ادامه این همکاری شد. 

وی با اشاره به جمعیت بالای دانشجویی و دانش‌آموزی شهرستان قاینات، بر استفاده از این ظرفیت شهرستان برای رونق سینما پارک قاین تاکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان