سرمربی تیم فجر سپاسی: بازی سنگینی مقابل تیم خوشه طلایی ساوه داشتیم

شیراز-ایرنا -سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازی سنگینی مقابل تیم خوشه طلایی ساوه داشتیم و می‌توانستیم این تیم را که مدعی صعود به لیگ برتر است، حتی شکست دهیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی: بازی سنگینی مقابل تیم خوشه طلایی ساوه داشتیم

داود مهابادی، شامگاه دوشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش بیان داشت: در نیمه نخست هر 2 تیم بازی پایاپایی انجام دادند و ما بر روی یک حادثه گل خوردیم اما بازیکنان ما تلاش کردند و توانستند در همان نیمه نخست گل مساوی را بزنند.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم، سوار بازی بودیم و فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی از دست رفت اما به حریف هم موقعیت ندادیم.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران افزود: پس از اینکه 10 نفره شدیم ناگزیر بودیم بازی را کنترل کنیم و این یک امتیاز را از دست ندهیم.

مهابادی بیان کرد: داور خوب قضاوت کرد و به نظرم با زدن سوت زیاد می‌خواست بازی را مدیریت کند اما این امر از سرعت بازی کاسته بود زیرا با کوچکترین خطا سوت می‌زد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: برای این بازی، 6 بازیکن مصدوم داشتیم از این رو مجبور شدیم از بازیکنان جوان سود ببریم که خوب هم بازی کردند.

وی ادامه داد: هفته گذشته مقابل تیم گل ریحان البرز، حقمان باخت نبود زیرا در این بازی پنالتی که برای آنها گرفته شد درست نبود ضمن اینکه 2 پنالتی هم برای ما گرفته نشد، به نظرم سازمان لیگ در این شرایط کرونایی باید از داوران با تجربه استفاده کند چرا که بازی‌های هفته‌های پایانی حساس‌تر خواهد شد و نباید از بابت ضعف داوری که عمدی هم نیست، حقی ضایع شود.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوه، شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

با پایان یافتن هفته بیست و هشتم، تیم مس رفسنجان با 57 امتیاز در صدر جدول ایستاد و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شد، آلومینیوم اراک با 51 امتیاز در تعقیب صدر نشین است و مس کرمان هم با 50 امتیاز سوم است.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 37 امتیاز نهم است و تیم قشقایی شیراز هم با 32 امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک، 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های سپید رود رشت و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان