معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود :

احتمال تغییر وضعیت شرق استان سمنان از سفید به قرمز وجود دارد

شاهرود-ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در صورت رعایت نشدن نکات بهداشتی در بین مردم امکان تغییر وضعیت سفید شهرستان های شاهرود و میامی به شرایط هشدار از نظر ابتلا به کرونا وجود دارد.

احتمال تغییر وضعیت شرق استان سمنان از سفید به قرمز وجود دارد

 احسان بینش شامگاه دوشنبه با قدردانی از همکاری مردم و دستگاه های مختلف در پیشگیری و مقابله با کرونا در محدوده زیر پوشش این دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای کمک به استمرار وضعیت سفید همچنان نیازمند همکاری، همراهی و حساسیت مردم است.
 وی با بیان اینکه تعریف وضعیت سفید از نظر ابتلا به کرونا موضوعی ناپایدار است، افزود: تا زمانی که مناطق اطراف ما از نظر آلودگی در وضعیت قرمز قرار دارند در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی احتمال تغییر به وضعیت قرمز وجود دارد.
بینش در ادامه یادآور شد: با توجه به افزایش موارد مثبت سرپایی و بستری در چند روز گذشته در شهرستان های شاهرود و میامی، وضعیت این مناطق نگران کننده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تأکید بر پرهیز از برگزاری مراسم و تجمع های غیرضروری، تصریح کرد: مردم رعایت فاصله گذاری فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک در مکان های عمومی را همواره در اولویت قرار دهند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت و درمان تا ظهر امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 613 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که هزار و 468 مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 243 هزار و 51 نفر رسید.

 در طول 24 ساعت گذشته، 160 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 11 هزار و 731 نفر رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان