تیم استقلال خوزستان برابر حریفش به برتری رسید

اهواز - ایرنا - تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف شمالی خود به برتری رسید.

تیم استقلال خوزستان برابر حریفش به برتری رسید

به گزارش ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و داماش گیلان در بیست و هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور دوشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.

در این دیدار فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، رضا یزدان دوست، سیدمحمد حسینی، عبداله سالاری، حسین بهرامی.حسن معاوی، حکیم نصاری، علیرضا دغاغله، علی کیانی فر و امید لطیفی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین عرفان گودرز قلعه نوعی، بینائی میثاقیان، آزاد جعفرزاده، سعید ملالی، میعاد یزدانی، میلاد صفایی، مهدی نظرمحمدپناه، محمد مختاری، جابر نصیری، سینا شاه عباسی و محمد غلامی ترکیب داماش را تشکیل دادند.

در دقیقه 16 این دیدار علی کیانی فر برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا نماینده جنوب پیروز این دیدار شود.

این دیدار اگرچه بدون تماشاگر بود اما برخی از هواداران استقلال به هر طریقی وارد ورزشگاه شده و نظاره گر بازی بودند. همچنین از حضور خبرنگاران در این دیدار ممانعت شد.

بازیکنان استقلال خوزستان پس از پایان بازی به همراه اعضای کادر فنی جشن شادی گرفتند.

آبی‌های خوزستان با این برد 41 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفتند. تیم داماش نیز با 32 امتیاز در رده سیزدهم این جدول جای گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل 95-94 لیگ برتر فوتبال پس از 6 فصل حضور در لیگ برتر، نخستین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان