سازمان ملل: تروریست ها از کووید-۱۹ برای ایجاد پروپاگاندا استفاده می کنند

مدیر اجرایی مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل: داعش و القاعده در تبلیغات خود از سوژه های کرونا استفاده می کنند تا هوادار جذب کرده و خشونت ایجاد کنند.

سازمان ملل: تروریست ها از کووید-19 برای ایجاد پروپاگاندا استفاده می کنند

به گزارش اسپوتنیک، غدا فتحی والی، مدیر اجرایی مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در چهارچوب کنفرانس سازمان ملل با عنوان "هفته مقابله با تروریسم" گفت: داعش* و القاعده*(*سازمان های تروریستی که در روسیه ممنوع شده اند) در پروپاگاندای آنلاین خود از سوژه های کرونا استفاده می کنند تا هواداران جدید را جذب کرده تا خشونت ایجاد کنند.

به گفته وی، بحران ناشی از بیماری همه گیری کووید-19 هنوز به پایان نرسیده است. اما می توانیم مطمئن باشیم که جهان پس از کووید-19 فقیرتر خواهد بود. براساس اعلام بانک جهانی، 71 تا 100 میلیون نفر ممکن است در فقر شدید قرار بگیرند. درآمد حدود 1.6 میلیارد کارگر در اقتصاد غیر رسمی 60٪ کاهش یافته است. وی خاطرنشان کرد: تقریبا 77 درصد کارگران جوان در جهان در بخش غیررسمی فعالیت می کنند و این افراد نمی توانند کار را از راه دور انجام دهند و از حمایت های اجتماعی کافی برخوردار نیستند.

وی گفت که با توجه به فرصت های شغلی محدود که جوانان و گروه های حاشیه ای جامعه با آن روبرو هستند، تروریست ها قطعاً به دنبال سوء استفاده از نارضایتی آنها خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان