پاسخ احتمالی روسیه به ضربه اوکراین به کریمه اعلام شد

کارشناس نظامی روس اذعان داشت: در صورت حمله نیروی دریایی اوکراین به کریمه، ارتش روسیه نه تنها به کسانی که به شبه جزیره دست درازی کنند حمله می کنند بلکه به پایگاه ها و مقرهای دشمن نیز حمله خواهد کرد، پایگاه لیوو و دیگر پایگاه ها به کلی نابود می شوند.

پاسخ احتمالی روسیه به ضربه اوکراین به کریمه اعلام شد

به گزارش اسپوتنیک، یوری کنوتوف کارشناس نظامی، به احتمال بالقوه اوکراین برای جنگ با روسیه شک داشته و بیان داشت: چگونه حمله به کریمه خود کی یف را تهدید می کند.

وی اظهارات اخیر الکسی نیژپاپا فرمانده کل نیروی دریایی اوکراین، درباره آماده سازی برای حمله به شبه جزیره کریمه را "شجاعت سیاسی" خواند.

به گفته این کارشناس، در صورت حمله نیروی دریایی اوکراین به کریمه، ارتش روسیه نه تنها به کسانی که به شبه جزیره دست درازی کنند حمله می کنند بلکه به پایگاه ها و مقرهای دشمن نیز حمله خواهد کرد، پایگاه لیوو و دیگر پایگاه ها به کلی نابود می شوند.

این متخصص یادآور شد: اوکراین در زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی پتانسیل نظامی عظیمی داشت.

وی در مصاحبه با روزنامه عصر مسکو گفت: اما این امککانات و تجهیزات همه فروخته شده و به سرقت رفته است. امروز، ارتش اوکراین چنین فرصت هایی را که در دوره اتحاد جماهیر شوروی داشت دیگر ندارد.

در همین زمان، این کارشناس تأکید کرد که در سالهای اخیر، ایالات متحده و ناتو پیشرفت ارتش اوکراین را برعهده گرفته اند. آنها آموزش مجدد نیروهای مسلح اوکراین را به طور جدی انجام دادند.

کنوتوف گفت: این ارتش نیست که در سال 2014 بود. ارتش اوکراین باید همزمان همان وظیفه افغانستان را برای اتحاد جماهیر شوروی انجام دهد: ایجاد تنش، ایجاد منابع از بخش اقتصادی و اقتصادی به دفاع.

وی تصریح کرد که همه اینها بخشی از استراتژی آمریکایی "اسب تروا" در رابطه با روسیه است و اظهارات جنگی کی یف نشان دهنده احساسات ضد روسی ناتو است.

وی افزود: تحت پوشش اسلحه های دفاعی، اوکراین به تهاجمی عرضه می شود و سلاح های شوروی نیز از بین می روند.

این کارشناس افزود: سلاح ها نه تنها به نیروهای مسلح اوکراین، بلکه به سربازان نازی نیز داده می شود که از آنها خواسته می شود دنباس و کریمه را پاک کنند.

وی گفت که اقدامات تهاجمی به طور مداوم در زمین های آموزش اوکراین انجام می شود و از نظر قدرت آنها نیروهای مسلح اوکراین قابل مقایسه با ارتش یونان است. علاوه بر این، مشاوران آمریکایی و اخیراً مشاوران انگلیسی مرتباً با ارتش محلی همکاری می کنند. کنوتوف معتقد است که در سالهای اخیر، ارتش اوکراین تحت کنترل ناتو قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان