استفاده از ظرفیتهای قوه قضاییه و شهرداری تهران برای فرهنگسازی در حوزه حمل‌و‌نقل

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: تفاهمنامه شهرداری و قوه قضاییه برای استفاده از ظرفیتهای دو دستگاه در راستای اقدامات پیشگیرانه و فرهنگسازی در حوزه حمل و نقل شهری است.

استفاده از ظرفیتهای قوه قضاییه و شهرداری تهران برای فرهنگسازی در حوزه حمل‌و‌نقل

سید مناف هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به امضای تفاهمنامه معاونت حمل و نقل و ترافیک با معاونت اجتماعی قوه قضاییه اظهار کرد: این تفاهمنامه مربوط به برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانه و به نوعی فرهنگسازی در حوزه حمل و نقل شهری است و در این راستا مردم از حق و حقوق خودشان و سایر افراد جامعه آگاه می شوند.

وی ادامه داد: به طور حتم مترو جای دستفروشی نیست، خط ویژه محل عبور موتورسواران نیست یا استفاده نکردن از ماسک به‌ویژه در مترو ممکن  است باعث نشر بیماری و آسیب رساندن به دیگران شود؛ این موضوعات از جمله مواردی است که نیاز به فرهنگسازی دارد و پرداختن به آنها باعث آگاهی شهروندان از حقوق خود و حقی که نسبت به دیگران دارند، می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: این تفاهمنامه اجرایی خواهد داشت و در راستای آن کارگروه مشترکی بین معاون حمل و نقل و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ایجاد خواهد شد؛ ما ظرفیتهایی در مترو داریم که می‌توانیم آنها را در اختیار قوه قضاییه قرار دهیم و آنها نیز امکانات، مشاوران و قضاتی دارند که می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف به ما کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان