صدراعظم نوری: معاون دانشگاه شهید بهشتی چه کاره‌ است که به شورای شهر می‌آید؟

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از حضور معاون زالی در جلسه امروز گفت: وقتی که آقای زالی در این جلسه حضور پیدا نکرد به نظر می‌آمد که نیازی به حضور معاون وی نبود؛&#۱۶۰;وی چه کاره است و چه مسئولیتی دارد که در جلسه حضور پیدا می‌کند و به ما توصیه می‌کند.

صدراعظم نوری: معاون دانشگاه شهید بهشتی چه کاره‌ است که به شورای شهر می‌آید؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران میرهاشمی معاون بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی و معاون زالی در ارتباط با موضوعات مختلف در حوزه بهداشت و درمان صحبت کرد که اظهارات وی با توجه به عدم توجه به ارائه گزارش در ارتباط با حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر مورد انتقاد اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت تا جایی که اعضای شورای شهر تهران نسبت به حضور وی در صحن علنی شورای شهر تهران ریاست شورای شهر تهران انتقاد کردند.

اعضای شورای شهر تهران معتقد بودند با توجه به عدم حضور زالی در جلسه امروز نباید معاون وی در جلسه حاضر شود و این اقدام بی‌احترامی به اعضای شورای شهر تهران بود.

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران به عنوان یکی از معترضین نسبت به حضور میرهاشمی معاون بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی به ریاست شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: آقای میرهاشمی نباید پس از اظهاراتشان جلسه را ترک می‌کردند و باید منتظر می‌شد تا اعضا صحبت‌های خود را مطرح کنند و خروج وی اهانت به شورای شهر تهران است.

محسن هاشمی نیز در پی انتقاد مطرح شده از سوی فخاری خطاب به وی گفت: اهانت زمانی است که آغاز جلسه را ساعت 8:30 اعلام می‌کنیم اما 9:10 جلسه شروع می‌شود.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن انتقاد از گزارش ارائه شده از سوی میرهاشمی در جلسه امروز گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و در واقع 21 عضو شورای شهر تهران در انتخابات گذشته رای بالایی را داشتند.

وی با اشاره به آرای محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران گفت: شما یک میلیون و 700 رای از مردم تهران گرفتید که البته ما فرقی با مردم نداریم ولی جایگاهی که وجود دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

صدراعظم نوری با انتقاد از حضور معاون زالی در جلسه امروز گفت: وقتی که آقای زالی در این جلسه حضور پیدا نکرد به نظر می‌آمد که نیازی به حضور معاون وی نبود؛ وی چه کاره است و چه مسئولیتی دارد که در جلسه حضور پیدا می‌کند و به ما توصیه می‌کند.

وی خطاب به محسن هاشمی ادامه داد: علیرغم انتقادات مطرح شده به حضور وی، از شما توقع می‌رفت به میرهاشمی تذکر و اعتراض می‌کردید چرا که وی امروز در صحن شورا آمد و وقت ما را گرفت.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز نسبت به انتقاد مطرح شده از سوی نوری گفت: تذکر شما وارد است.

به گزارش تسنیم؛ شهربانو امانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز خطاب به ریاست شورای شهر تهران نسبت به حضور معاون زالی انتقاد کرد و ادامه داد: شب گذشته همسر خانم سلطانی با من تماس گرفت و موضوعی را بیان کرد که در این لحظه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران خطاب به امانی گفت داستان تعریف نکنید و امانی نیز خطاب به محسن هاشمی گفت من دیگر صحبتی نمی‌کنم!

حسن رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در دفاع از تصمیم ریاست جلسه خاطرنشان کرد: آقای هاشمی رسم میزبانی را انجام دادند و در واقع این امکان فراهم نبود که از صحبت‌های معاون بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی ممانعت کند و در نهایت با احترام ختم جلسه را اعلام کرد.

فراهانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز نسبت به اظهارات و گزارش ارائه شده از سوی میرهاشمی انتقاد کرد و گفت در این گزارش هیچگونه پاسخگویی در ارتباط با موافقت اصولی و ایمن‌سازی مراکز درمانی نبود.

حسن خلیل‌آبادی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه نسبت به حضور و گزارش معاون بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی انتقاد کرد و گفت: آقای هاشمی شما نباید اجازه می‌دادید که وی در جلسه امروز حضور پیدا کند.

به گزارش تسنیم، محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران نیز که مورد انتقاد اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته بود گفت: من نمی‌توانستم از حضور وی در جلسه جلوگیری کنم و این رسم میزبانی نیست. اگر یادتان باشد در جلسه هم اندیشی هفته گذشته اعضا از هیئت رئیسه خواستند که از وزارت بهداشت و اداره کار در روز یکشنبه گذشته دعوت کنیم تا گزارشی را در ارتباط با موضوع حادثه کلینیک سینا اطهر مطرح کنند که من موضوع را پیگیری کردم و قرار شد که روز یکشنبه از وزارت کار حاضر شوند. همچنین در آن جلسه مطرح شد که مسئولان وزارت بهداشت نمی‌توانند در جلسه یکشنبه حاضر شوند و بنا بر این شد که در جلسه روز سه‌شنبه امروز حاضر شوند که قبل از آغاز جلسه مطلع شدیم آقای زالی نمی‌تواند بیاید و دو تن از معاونین وی در جلسه حاضر شدند و صلاح نبود بنده اجازه ورود آنها را ندهیم.

هاشمی گفت: با توجه به طولانی شدن جلسه رسم مهمانوازی نبود که اجازه صحبت به آنها ندهم و معاون بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی صحبت‌های خود را مطرح کرد و بنده نیز این اجازه را به وی دادم و صحبت‌های خود را مطرح کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان