احتمال جریمه تیم‌های ۹۰ و گل‌ریحان به‌خاطر بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

ارومیه- ایرنا- مسوول کنترل سلامت بازی تیم‌های ۹۰ ارومیه و گل‌ریحان البرز گفت:‌ هر ۲ تیم بخاطر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا احتمالا جریمه خواهند شد.

احتمال جریمه تیم‌های 90 و گل‌ریحان به‌خاطر بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

ایرج شهری‌زادگان که ناظر فدراسیون فوتبال در این بازی نیز بود روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ سازوکار لازم از سوی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقه تیم‌های 90 ارومیه و گل‌ریحان البرز انجام نشده بود و متاسفانه شاهد حضور افراد متفرقه در اطراف و داخل زمین مسابقه بودیم.

وی اظهار داشت:‌ تمام موارد اتفاق افتاده در این بازی به سازمان لیگ فوتبال ایران گزارش خواهد شد.

ناظر فدراسیون فوتبال با بیان اینکه‌ حواشی ایجاد شده در این بازی زیبنده یک مسابقه ورزشی نبود اضافه کرد: درحالی که ورزش باید سبب نزدیکی و افزایش دوستی‌ها و ایجاد نشاط شود اتفاقات رخ داده در این بازی عکس این جریان بود.

وی در مورد اتفاق‌ها و حاشیه این بازی از جمله درگیری‌ها گفت:‌ تمام این مسائل به سازمان لیگ گزارش خواهد شد و احتمال اینکه هر 2 تیم به‌خاطر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بیماری کرونا و حواشی ایجاد شده در این بازی جریمه شوند بسیار زیاد است.

تیم‌ فوتبال 90 ارومیه در دیداری خانگی توانست روز گذشته تیم گل‌ریحان البرز را در هفته بیست ‌و هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با نتیجه 3 بر 2 با شکست بدرقه کند.

در لحظاتی از این دیدار بازیکنان و نیمکت‌نشینان هر 2 تیم با یکدیگر درگیر شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان