آروین: شهرداری تهران سال گذشته ملزم به ایجاد سامانه پایش ساختمان‌های شهر شده بود

عضو شورای شهر شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران سال گذشته ملزم به ایجاد سامانه پایش ساختمان‌های شهر تهران شد و قرار بود این سامانه طی ۴ ماه راه‌اندازی شود.

آروین: شهرداری تهران سال گذشته ملزم به ایجاد سامانه پایش ساختمان‌های شهر شده بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهاره آروین در حاشیه برگزاری دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته شورای شهر تهران مصوبه الزام راه‌اندازی برخط پایش ایمنی ساختمانهای شهر تهران را به شهرداری تهران ابلاغ کرد گفت: براساس این طرح شهرداری ملزم شده بود این سامانه در چهار ماهه راه‌اندازی کند.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر خاطرنشان کرد: طبق پیگیریهای انجام شده مشخص شد نسخه اول این سامانه به کمیسیونهای ذیربط ارائه شده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان تابستان اطلاعات 33 هزار ساختمان ارزیابی شده را به اشتراک بگذاریم تا شهروندان از مشخصات این ساختمانها مطلع شوند و بتوانند با کلیک روی نقشه تهران به آن دسترسی پیدا کند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران  گفت: تلاش خواهیم کرد تمام اطلاعاتی که سازمان آتش نشانی در این سامانه منعکس کرده را بارگذاری کنیم به‌ویژه ساختمانهایی که جزو ساختمانهای ناایمن شناخته شده‌اند.

وی همچنین از انتشار لیست میزان ایمنی ساختمانهای شهر تهران تا پایان تابستان خبر داد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان