پلیس قزوین؛

این قاتل فراری را شناسایی کنید

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از شهروندان خواست در صورت دیدن و شناسایی این قاتل فراری و تحت تعقیب، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی تصریح کرد: 25 خرداد 99 و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و شواهد عینی آثار جرم و اظهار نظر شاهدان عینی درگیری، مشخص شد تعدادی اراذل و اوباش با سلاح سرد و گرم به یک سوپرمارکت حمله‌ور شدند و پس از شلیک گلوله به صاحب مغازه متواری ‌شدند و مضروب حادثه نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت‌گرفته تعدادی از اراذل و اوباش به عنوان همدست ضارب دستگیر شدند و متهم یادشده را به اتهام قتل عمد معرفی کردند و پلیس نیز تصویر متهم فراری را با مجوز قضایی برای شناسایی توسط شهروندان منتشر کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم فراری به طور جدی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد افزود: از شهروندان درخواست می‌شود با نهایت دقت، تصویر متهم را رویت کنند و به محض شناسایی وی و یا اطلاع از حضور نام‌برده در کشور، بلافاصله مراتب را از طریق 110 و یا با شماره تلفن 02821824644 اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان