پیشرفت کاراته خوزستان مطالبه جدی ورزش استان است

اهواز – ایرنا – معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پیشرفت کاراته خوزستان مطالبه جدی ورزش استان است لذا انتظار داریم که هیات استان در راستای پیشرفت این رشته گامهای اساسی بردارد.

پیشرفت کاراته خوزستان مطالبه جدی ورزش استان است

به گزارش ایرنا ابراهیم نصیری روز سه‌شنبه در جلسه هدفگذاری هیات کاراته خوزستان با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس و مسئول آموزش هیات ، اظهار داشت: از آنجا که رشته کاراته المپیکی شده باید به فکر جایگاه بهتری در کشور باشیم و انتظار داریم ارتباط هیات با فدراسیون بیشتر شده و در تیم ملی دارای سهمیه باشیم.

وی با بیان اینکه باید نگاهمان به استعدادیابی در کاراته بیشتر شود و افراد مستعد این رشته را شناسایی کنیم گفت: همچنین باید در تصمیم‌گیری‌های خود از پیشکسوتان و بزرگان این رشته استفاده کرد. کاراته استان اکنون جایگاه خوبی در کشور ندارد در حالی که با همدلی و همراهی بزرگان می‌توان این رشته را از لحاظ کمی و کیفی توسعه داد.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه فرصت سوزی بسیاری در کاراته خوزستان انجام شده است افزود: خوزستان ظرفیت بالایی در کاراته دارد و به نظرم اگر این‌ هیات با برنامه حرکت کند امکان رسیدن به جایگاهی بالاتر را خواهد داشت.

نصیری با اشاره به اینکه کاراته خوزستان به رغم داشتن 30 هزار ورزشکاران سازمان یافته، سهمی از مدال‌های بین‌المللی در کشور ندارد گفت: کاراته خوزستان باید به وضعیت مطلوبی برسد که امیدوارم با مشارکت همه اعضا به این هدف برسیم ، امروز دیگر نباید به گذشته فکر کرد و تمام تمرکز اعضای هیات باید بر روی پیشرفت و با نگاه به آینده باشد.

وی با بیان اینکه تدوین سند چشم انداز هیات کاراته، مطالبه جدی ورزش استان است افزود: انتظار داریم هرچه سریعتر سند توسعه کاراته استان اماده شود تا شانس ما برای گرفتن سهمیه المپیک بیشتر شود. 

نصیری با بیان اینکه ورزش کاراته مخاطب گسترده ای در استان داشته و زیر چتر نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان می‌باشد گفت: هیچ بهانه ای در خصوص عدم تحقق اهداف هیات پذیرفته نیست و معتقدیم کاراته استان آنقدر ظرفیت دارد که می‌تواند با قهرمانی کاراته کاهای استان به قطب این رشته در کشور تبدیل شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان