تکمیل فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر نیر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر نیر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تکمیل فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر نیر 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ابراهیم امامی روز سه‌شنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره آب و فاضلاب شهرستان نیر اظهارداشت: پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر نیر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرفیت تصفیه‌خانه 6 هزار و 168 مترمکعب در روز پیش‌بینی شده است.

وی ظرفیت طرح را برای جمعیت 11 هزار و 700 نفر دانست و افزود: شبکه این طرح 27 کیلومتر با سایزهای 200 تا 315 میلیمتری بوده و هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا است.

به گفته فرماندار نیر ، در بخش سازه ، پی‌کنی حوضچه انوکسیک و هوادهی، حوضچه‌های زلال‌ساز و بستر لجن خشک‌کن، پی‌کنی و اجرای فونداسیون پست پاساژ برق، اجرای فیلتر شنی کف حوضچه انوکسیک و هوادهی، آرماتوربندی پارت اول فونداسیون حوضچه انوکسیک و هوادهی و اجرای ستون‌ها و قالب‌بندی تیرهای ساختمان اداری اجرا شده است.

امامی در ادامه به اجرای پروژه‌های عمران روستایی در بخش آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: پنج پروژه عمرانی در شهرستان نیر در حوزه آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست.

وی افزود: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب روستای جوراب با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال ، پروژه احداث منبع 100 متر مکعبی روستای پیرنق با اعتباری بالغ برسه3 میلیارد ریال و اصلاح و مرمت و بازسازی چشمه روستای مجیدآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجراست که امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

امامی تصریح کرد: مجتمع آبرسانی شهید کسایی سه هم با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام آن  12 روستای شهرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار نیر همچنین از اجرای پروژه مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه 18 روستای شهرستان از نعمت آب شرب

بهره‌مند خواهند شد.

در این مراسم از زحمات مهندس لایقی رییس سابق اداره آب و فاضلاب روستایی و مهندس نخستین رییس سابق آب و فاضلاب شهری نیر تقدیر و علی حسین‌زاده به عنوان رییس جدید آب و فاضلاب شهرستان نیر معرفی شد.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان