دستگیری عاملان آتش زدن بوستان نهج‌البلاغه

خبرگزاری تسنیم: ساعت 7 صبح روز گذشته وقوع یک مورد آتش‌سوزی در بوستان نهج‌البلاغه واقع در شمال غرب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض به همراه عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و پس از اطفاء آتش‌سوزی به بررسی موضوع پرداختند.

بررسی اولیه مأموران کلانتری نشان داد که 800 مترمربع از مراتع و فضای سبز این بوستان دچار آتش‌سوزی شده و در ادامه به ظن عمدی بودن آتش‌سوزی به علت و شناسایی عامل یا عاملان آن پرداختند.

در این رابطه، دو متهم شناسایی شده و برای بررسی‌های دقیق‌تر، هر دو عامل آتش‌سوزی با هماهنگی‌های قضائی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

در تحقیقات پلیسی، عمدی بودن این آتش‌سوزی قوت گرفت و در ادامه متهم اصلی پرونده شناسایی شد.

صبح امروز هفدهم تیرماه، متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در حوالی خیابان ستارخان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و هر سه متهم به بزه ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف و علت آن را خودنمایی اعلام کردند.

سرهنگ علی محمدی؛ رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه‌های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان