جان بویگا و چند هالیوودی در تریلر بوردرلند

فیلم اکشن Borderland درام تعقیب و گریزی با مضمون انتقام‌جویی است که در لندن فیلمبرداری می‌شود.

جان بویگا و چند هالیوودی در تریلر بوردرلند

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «جان بویگا» بازیگر سیاه‌پوست فیلم‌ جنگ‌های ستاره‌ای به همراه «جک رینور» بازیگر فیلم میدسومار، «جودی ترنر» و «فیلیسیتی جونز» نامزد اسکار،  در تریلر بوردرلند بازی می‌کنند.

برادران گارد، کارگردانان فیلم The Uninvited این فیلم را کارگردانی می‌کنند و کریس کوئن، ربکا براون و راکت ساینس تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. کمپانی پیکراست تولیدکننده این فیلم است.

این فیلم در لوکیشن انگلستان در سال 2021 فیلمبرداری خواهد شد. 

داستان این فیلم درباره یک شبه نظامی ایرلندی به نام مایکل است که در یک کمین مرزی شاهد تیراندازی اشتباهی به همسر خود توسط یک گروهبان با بازی جان بویگا است. بعد از این اتفاق او برای یک عملیات ضدتروریستی به لندن فراخوانده می‌شود و در آنجا نیز شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود. 

برادران گارد این فیلم را به همراه رونان بنت نامزد جایزه بفتا و ایفتا نوشته‌اند، که بر اساس کتابی به نام «جاده‌ای به خیابان بالکومب» به قلم استیون اس مویزی است.

کارگردان‌های این فیلم گفته‌اند که Borderland فیلم تعقیب و گریز و انتقام‌جویی است که پیامی برای دوران ما دارد. ما از این فیلمنامه به همان اندازه که توسط شخصیت‌ها هیجانی شده است، خوشحالیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان