رییس عقیدتی سیاسی انتظامی یزد: عزت مردم مقاومت در برابر دشمنان نظام است

یزد- ایرنا- رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت:اهمیت حوادث تاریخی به عنوان یک عبرت تاریخی برای همگان روشن است، که تنها راه عزت و سعادت مردم ما در گرو ایستادگی و مقاومت آنها در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

رییس عقیدتی سیاسی انتظامی یزد: عزت مردم مقاومت در برابر دشمنان نظام است

حجت‌الاسلام اصغر زارع روز سه‌شنبه در آیین معارفه رییس عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی مهریز افزود: ملتی اگر به خواهد به سربلندی برسد باید روحیه مقاومت و بصیرت را روز به روز در خود تقویت کند ، اگر چنین شد هیچ دشمنی نمی‌تواند بر او غلبه کند .

وی افزود: تحریم و تهدید استکبار و اروپایی‌ها علیه ملت و کشور ما ادامه دارد و نباید دل به استکبار بست، تنها راه موفقیت تکیه به داخل با همدلی و کار و فعالیت جدی است .

 وی اضافه کرد: دولت آمریکا حتی به ملت خود رحم نمی‌کند و به دنبال ترویج نژادپرستی است این موضوع گویای روشنی بر پایبند نبودن آن کشور به مقررات بین‌المللی است .

وی یاد آور شد: دولتی که به مردم خود رحم نمی کند و  نسبت به شهروندان سایر کشورها رحم و مروت ندارد  و علیه آنها از تمامی اهرم‌ها برای زورگویی، تجاوز و کشتار استفاده می‌کند قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: آمریکا بارها در سال‌های گذشته در قبال ملت قهرمان ایران به خاطر روحیه ایستادگی و شهادت آنها نشان داده که تنها به دنبال زیاده‌خواهی و زورگویی است که به حول قوه الهی متحمل شکست شده است .

این مسوول خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرجا ظلم،  کشتار و بی‌رحمی علیه محرومان عالم مشاهده می‌شود، دخالت دولت آمریکا و حامیانش به خوبی مشخص است .

زارع گفت: ماهیت اصلی این دولت و حامیان آنها فقط فشار به ملت‌ها و سایر کشورها برای تسلیم است ولی در این ارتباط  به خصوص ملت ما با قدرت ایمان و ولایتمداری در برابر استکبار ایستاده است.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام علی زاهدی، حجت‌الاسلام حسین جمالی را به عنوان رییس عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی مهریز معرفی کردد.

ماهیت آمریکا زورگویی است 

همچنین امام جمعه مهریز گفت: ملت ایران در 41 سال گذشته به رغم تمامی فشارهای اقتصادی، روانی و فرهنگی روی پای خود ایستاده و توطئه‌های دشمنان و آمریکا را خنثی کرده است .

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: هم‌اکنون فشار روانی و اقتصادی دشمنان علیه ملت و کشور ما فزونی یافته بر مردم و مسوولان است که با حفظ وحدت و ولایتمداری ایستادگی کنند.

وی اظهار کرد: همدلی مردم و مسوولان و تلاش مضاعف در امور مختلف و نیازهای کشور سدی در برابر توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی کفرجهانی به سرکردگی آمریکاست.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید همه با اخلاص و عزم جدی و با  روحیه انقلابی و با مدیریت جهادی به مردم و کشور خود خدمت کنند.

محی‌الدینی افزود: اگر ایمان، اخلاص، بصیرت، دشمن‌شناسی و روحیه انقلابی و جهادی باشد همه مشکلات جامعه رفع می‌شود و هیچ دشمنی به اهداف پلید خود در قبال نظام نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: همکاری همه مردم و مسوولان و پیگیری امور با تعامل سازنده از جمله نیازهای مبرم است که تاکنون وجود داشته است، امیدواریم این روحیه و رویه مهم و اساسی همچنان وجود داشته باشد.

حل مسائل در گرو همدلی است 

همچنین فرماندار مهریز گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیق الهی و عبادت است و فلسفه مسوولیت فقط رسیدگی به مردم و تلاش برای حل مسائل و پاسخگویی به مطالبات است .

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: مسوولان در هر پست و مقامی که هستند قدر خدمت به مردم را در نظام اسلامی بدانند که این کار  فرصت است و حل مسائل باید در صدر امور قرار گیرد.

وی اظهار کرد: برای اینکه بتوان بر مشکلات پیروز شد باید روحیه همدلی و همکاری در تمامی بخش‌های اداری و بین متولیان امور روز به روز تقویت شود که این وضعیت موجود است .

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه بر کسی پوشیده نیست و باید برای ارتقای آن همه در کنار هم نظام را بیش از گذشته همراهی کنیم .

زارع‌زاده مهریزی همچنین از تلاش ماموران انتظامی شهرستان در کنار مسوولان اجرایی در انجام امور مورد نیاز منطقه قدردانی کرد و تداوم آن را در کنار مردم خواستار شد.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

          

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان