عاملان آتش‌ زدن بوستان نهج‌البلاغه دستگیر شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت سه عامل آتش‌سوزی بوستان نهج‌البلاغه خبر داد.

عاملان آتش‌ زدن بوستان نهج‌البلاغه دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 7 صبح روز گذشته وقوع یک مورد آتش‌سوزی در بوستان نهج‌البلاغه واقع در شمال غرب تهران به مرکز فوریتهای پلیسی اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض به همراه عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و پس از اطفاء آتش‌سوزی به بررسی موضوع پرداختند.

بررسی اولیه مأموران کلانتری نشان داد که 800 مترمربع از مراتع و فضای سبز این بوستان دچار آتش‌سوزی شده و در ادامه به ظن عمدی بودن آتش‌سوزی به علت و شناسایی عامل یا عاملان آن پرداختند.

در این رابطه، دو متهم شناسایی شده و برای بررسی‌های دقیق‌تر، هر دو عامل آتش‌سوزی با هماهنگی‌های قضائی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

در تحقیقات پلیسی، عمدی بودن این آتش‌سوزی قوت گرفت و در ادامه متهم اصلی پرونده شناسایی شد.

صبح امروز هفدهم تیرماه، متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در حوالی خیابان ستارخان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و هر سه متهم به بزه ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف و علت آن را خودنمایی اعلام کردند.

سرهنگ علی محمدی؛ رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه‌های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان