آخرین آمار کرونا در ایران؛ ثبت رکورد جدید با فوت ۲۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ نفر بر اثر کرونا جان باختند.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ ثبت رکورد جدید با فوت 200 نفر در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار بهداشت و  درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 17 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 637 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 455 مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 245 هزار و 688 نفر رسید.

لاری تصریح کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 200 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به 11 هزار و 931 نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 207 هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند البته 3270 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تاکنون یک میلیون و 846 هزار و 793 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار و استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند. 

لاری افزایش آمار مرگ‌ومیر را متعاقب رفتارهای موجود در جامعه و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری مراسمی مانند عروسی دانست و بر لزوم استفاده از ماسک تاکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان