استاندار: سامانه هوشمند وجامع سرمایه‌گذاری درهرمزگان راه‌اندازی می‌شود

بندرعباس- ایرنا- استاندارهرمزگان گفت: باتوجه به آسیب شناسی دقیق صورت گرفته در حوزه طولانی بودن روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان، به دنبال راه‌اندازی سامانه هوشمند وجامع سرمایه‌گذاری هستیم.

استاندار: سامانه هوشمند وجامع سرمایه‌گذاری درهرمزگان راه‌اندازی می‌شود

فریدون همتی شامگاه سه شنبه درنشست شورای سرمایه گذاری استان هرمزگان افزود: این سامانه هوشمند به طور فراگیر تمامی مناطق جغرافیایی و دستگاه‌های اجرایی استان را تحت پوشش قرارمی‌دهد و فرد متقاضی سرمایه گذاری می‌تواند در این سامانه طرح خود را ثبت و روند پاسخ به استعلامات و صدور مجوزها را به سرعت پیگیری و انجام دهد.

وی بیان داشت: این سامانه نظم هوشمندانه‌ای برمبنای دانش و تکنولوژی درحوزه سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌کند و موجب رفع موانع و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری درهرمزگان می‌شود.

استاندار هرمزگان در ادامه از برنامه‌ریزی برای تدوین اطلس سرمایه گذاری درهرمزگان خبر داد و اظهارداشت: در قالب این اطلس نیز فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های مختلف و همچنین نقاطی برای سرمایه گذاری‌های تخصصی معرفی خواهدشد.

همتی همچنین بر ضرورت حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران تاکیدکرد و گفت: با تکیه بر سرمایه‌گذاران توانمند می‌توانیم ظرفیت‌های درونی کشور را بیشتر شکوفا کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان