قدردانی قاضی لبنانی از حمایت سید حسن نصرالله

تهران-ایرنا- "محمد مازح " قاضی لبنانی از "سید حسن نصرالله" قدردانی کرد و حمایت دبیرکل حزب الله از حکمش درباره ممنوعیت مصاحبه "دورتی شیا" سفیر آمریکا در بیروت را مدال افتخار بر گردن خود توصیف کرد.

قدردانی قاضی لبنانی از حمایت سید حسن نصرالله

مازح در صفحه رسمی‌اش در "فیسبوک" خطاب به دبیرکل حزب الله نوشت که اعلام حمایت سید حسن  از وی به مانند مدالی برای اوست و چه افتخار بزرگی نصیب این قاضی شده است.

وی ادامه داد: جناب دبیرکل؛ ای عزیز، امروز بالاترین مدال را بر گردنم آویختی چه افتخار بزرگی نصیبم شد. رویایی که در خواب می دیدم در بیداری تعبیر شد .. بوسه‌هایم با هزاران سلام و درود تقدیم به عمامه مطهرتان باد.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی دیشب با تمجید از این قاضی شجاع اعلام کرده بود: شاهد بودیم در این میان، یک قاضی شریف و شجاع و ملی، اقدامی حقوقی درباره تحرکات سفیر آمریکا انجام داد.

سید نصرالله گفت:کاری به حقوقی بودن یا نبودن یا قانونی بودن یا نبودن این تصمیم ندارم اما همین که یک قاضی لبنانی تصمیمی از این دست اتخاذ می کند نشان می دهد در لبنان قضات شریف و ملی و شجاع وجود دارند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد:قاضی مازح بر اساس احساس مسؤولیت و درک خود این تصمیم را گرفت که سفیر آمریکا دست به اقدامات تحریک آمیز می‌زند و اهانت می کند.

وی خطاب به این قاضی شجاع گفته بود که او شخصا به قاضی مازح و امثال وی افتخار می‌کند.

«محمد مازح» قاضی دادگاه شهر صور در جنوب لبنان بود که هفتم تیرماه پس از سخنان مداخله‌جویانه سفیر آمریکا در بیروت با صدور حکمی وی را از اظهارنظر رسانه‌ای منع کرده ‌بود، 10 تیرماه در پی فراخوانده شدن به دیوان عالی لبنان استعفا کرد.

این قاضی لبنانی همانطور که پس از صدور حکمش اعلام کرده بود که در صورت فراخوانده شدن به دیوان عالی استعفا خواهد کرد، 10 تیرماه این سخن خود را عملیاتی کرد.

این قاضی پیشتر در گفت‌وگو با شبکه المیادین از حکم اخیر خود علیه سفیر آمریکا در بیروت قاطعانه دفاع کرده و گفته بود که هر سفیری که بخواهد به صلح داخلی لبنان صدمه بزند و در کشور فتنه‌آفرینی کند،‌ از هرگونه اظهارنظر در رسانه‌های لبنانی منع می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان