فلفل قرمز چندین درد را درمان می کند؟

فارس نوشت: فلفل قرمز دارای خواص بیشماری می باشد. در این مقاله شما را خواص بیشمار فلفل هندی آشنا می کنیم. یکی از خواص فلفل قرمز توانایی آن در تسکین درد می باشد. در این مقاله همراه ما باشید تا با دیگر خواص فلفل آشنا شوید.

در اعتقاد بسیاری از مردم دنیا فلفل قرمز به عنوان پادشاه گیاهان دارویی معرفی می شود. در واقع علت نامیدن پادشاه گیاهان دارویی به دلیل توانایی فلفل برای درمان بسیاری از مشکلات انسان می باشد. شما می توانید از فلفل هندی در وعده های غذایی خود استفاده کنید. در این مقاله برخی از فواید بیشمار فلفل هندی را در اختیار شما قرار می دهیم در این مقاله همراه ما باشید.

فلفل قرمز می تواند درد را کمتر کند
کپسایکین دارای خاصیت آرام کننده درد می باشد زمانی که به وسیله کرم به پوست مالیده می شود می تواند درد را التیام بخشد. این به این دلیل است که کپسایسین به کاهش مقدار ماده P، نوروپپتید تولید شده توسط بدن که به مغز می رود تا سیگنال درد را کاهش دهد، کمک می کند. هنگامی که ماده P کمتر تولید می شود، سیگنال های درد دیگر به مغز نمی رسد و احساس درد کاهش می یابد.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند
شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

کپسایسین به عنوان یک کرم پوستی در دسترس است و اغلب برای شرایط زیر توصیه می شود:

دردهای مفصلی و عضلانی

درد پایین کمر

درد پس از جراحی

علاوه بر این، مهم است که توجه داشته باشید که کپسایسین کرم نباید به یک زخم باز یا پوست شکسته مالیده شود.

فلفل می تواند پسوریازیس را بهبود بخشد
بیماری های خود ایمنی شرایطی هستند که بدن شما به آن حمله می کند. پسوریازیس نمونه ای از بیماری های خودایمنی است که به نظر می رسد به عنوان تکه هایی از پوست قرمز، خارش و پوسته پوسته شده است. در حال حاضر درمان برای پسوریازیس وجود ندارد. با این حال، کرم کپسایسین می تواند به کاهش خارش و بهبود ظاهر مناطق مبتلا به پسوریازیس کمک کند.

یک مطالعه نشان داد که بیماران مبتلا به پسوریازیس تحت درمان با کپسایسین، مقیاس پذیری، قرمزی و لکه دار شدن را به میزان قابل توجهی کاهش دادند نسبت به کسانی که کرم پلاسبو دریافت کرده بودند.اعتقاد بر این است که ماده P در پسوریازیس نقش دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، کپسایسین به کاهش مقدار ماده P تولید شده توسط بدن شما کمک می کند.

فلفل خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد
سرطان یک بیماری است که با رشد سلولی غیرقابل کنترل شناخته می شود. کپسایسین در فلفل های هندی، وعده کاهش خطر ابتلا به سرطان را نشان می دهد. این ممکن است با حمله به بسیاری از مسیرهای مختلف در روند رشد سلول های سرطانی انجام شود.

در واقع، مطالعات نشان داده اند که کپسایسین موجود در فلفل های هندی می تواند رشد سلول های سرطانی را کند کند و حتی باعث مرگ سلول های بسیاری از انواع مختلف سرطان، از جمله سرطان پروستات، پانکراس و پوست می شود. در حالی که اثرات کپسایسین بر روی سلول های سرطانی امیدوار کننده است، توجه به این نکته مهم است که یافته های کنونی بر اساس مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی است. اثرات کپسایسین بر سرطان در انسان تاکنون مورد مطالعه قرار نگرفته است.

فلفل ماده ای آسان برای اضافه کردن به رژیم غذایی می باشد
فلفل هندی را به آسانی می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید. آن را به شکل های مختلف، از جمله به عنوان یک غذای کامل، ادویه و مکمل غذایی می توانید استفاده کنید. شما می توانید در فروشگاه ها مدل های مختلف این فلفل را تهیه کنید.

شما می توانید کمی از ادویه فلفل هندی را به بسیاری از غذاهای مورد علاقه خود اضافه کنید، مانند تخم مرغ، سیب زمینی سرخ شده و حتی سس هایی که همراه با غذاهای خود مصرف می کنید. به طور خلاصه، شما می توانید فلفل هندی را برش دهید و آنها را به سالاد اضافه کنید. اگر قبلا از این فلفل هندی مصرف نکرده اید در ابتدا مقدار از آن را بچشید و ببنید آیا می توانید تندی آن را تحمل کنید یا خیر. زیرا این فلفل بسیار تند می باشد.

خطرات و هشدارها در مورد مصرف فلفل هندی
فلفل هندی به طور کلی به عنوان غذای امن شناخته می شود. با این حال، مصرف بیش از حد فلفل هندی در یک وعده غذایی ممکن است همراه با درد معده و احساس بیماری باشد. اگر مصرف داروهای فشار خون بالا مانند مهار کننده های ACE را قبل از مصرف کپسایسین انجام دهید، با پزشک خود مشورت کنید زیرا ممکن است موجب سرفه شود.

همچنین اگر شما یک رقیق کننده خون مانند وارفارین مصرف می کنید، قبل از مصرف فلفل های هندی با پزشک خود مشورت کنید زیرا ممکن است خطر خونریزی در بدن شما را افزایش دهد.

در نهایت، هنگام استفاده از فلفل هندی مراقب باشید که آن را به زخم باز پوست خود نزنید.

در آخر باید گفت فلفل هندی دارای مزایای سلامتی زیادی می باشد که یکی از اجزای مهم آن کپسایسین می باشد. آنها ممکن است اشتها و کاهش فشار خون را در میان بسیاری از مزایای دیگر کاهش دهند. اگر نگران نباشید که فلفل های هندی ممکن است با داروهای فعلی شما ارتباط برقرار کنند، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. برای اکثر مردم، فلفل هندی یک راه عالی برای اضافه کردن یک ضربه به رژیم غذایی شما است.

2323
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان