انصراف تهیه‌کننده فیلم پیشی میشی از اکران

ایرنا نوشت: تهیه کننده فیلم «پیشی میشی» از انصراف اکران این فیلم در سینماها سراسر کشور خبر داد.

انصراف تهیه‌کننده فیلم پیشی میشی از اکران

در حالی که قرار بود فیلم پیشی میشی به کارگردانی حسین قناعت از 25 تیر اکران خود را بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش در سینماها آغاز کند، تهیه کننده این فیلم از اکران انصراف داد.

احمد احمدی درباره دلایل این انصراف گفت: درخواست ما برای اکران پیشی میشی به قبل از موج تازه کرونا باز می گردد. ما بر اساس آنچه اعلام شده بود تصور می کردیم زیرساخت های لازم برای اکران آماده است، کرونا هم فروکش کرده بود و قرار بود همه سینماها باز شوند اما حالا با گسترش دوباره کرونا و تعطیلی دوباره سینماها بخصوص در شهرستان ها چاره ای جز انصراف از اکران نداریم.

تهیه کننده فیلم های ردکارپت و لازانیا در ادامه گفت: پیشی میشی یک فیلم مستقل است که بدون هر گونه کمک و وام دولتی ساخته شده و به عنوان بخش خصوصی اکران فیلم در این شرایط دشوار است و می تواند به نابودی فیلم منجر شود. از طرف دیگر مخاطب این فیلم خانواده و کودکان هستند و با شرایطی که کرونا بوجود آورده حفظ سلامت مخاطبان سینما مهمتر است. بنابراین تصمیم گرفتیم از اکران این فیلم انصراف بدهیم.

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری، سپهر سهرابی، مهدی حدادی، نفیسه روشن، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب از بازیگران پیشی میشی هستند.

241241

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان