کشف ۷ تن ماهی از دو لنج غیرمجاز صیادی در جزیره کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، از توقیف دو لنج صیادی در آب های کیش خبر داد و گفت: از این لنج ها ۷/۵ تن از انواع ماهی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

کشف 7 تن ماهی از دو لنج غیرمجاز صیادی در جزیره کیش

 سرهنگ "علی اصغر جمالی" امروز در تشریح جزئیات این خبر افزود: خدمه این لنج های توقیف شده اقدام به صید گونه های مختلف ماهی کرده بودند که در این ارتباط 7 نفر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: لنج های صیادی به همراه ناخدا و ملوانان جهت سیر مراحل قانونی به اسکله صفین ارجاع داده شدند که در بررسی از لنج علاوه بر گونه های مختلف ماهی، بیش از 11 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

 جمالی هدف اصلی این اقدام را مقابله و پیشگیری از صید غیرمجاز و قاچاق سوخت دانست و اظهار داشت : این افراد پس از جمع آوری به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت و ماهی ها به شناورهای خارجی می کنند که با اقدام قاطع دریابانی کیش مواجه می شوند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تخریب محیط زیست و آسیب رسانی به انواع گونه های جانوری دریایی و انتقال سرمایه های ملی از کشور را خط قرمز دریابان دریادل نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: بیشتر لنج ها اقدام به صید غیرمجاز ماهی های صید ممنوع می کنند که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران صید آنها غیر مجاز بوده و علاوه بر آن سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان