استاندار :حاشیه‌های شورای شهر یزد پایان یافت

یزد- ایرنا- استاندار یزد در توییتی از پایان حاشیه‌های شورای شهر در فضایی دوستانه خبر داد و نوشت: سه شنبه شب در فضایی دوستانه مسایل مختلف با حضور اعضای این نهاد ، معاونان استانداری ، فرماندار، شهردار و بازرس کل استان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار :حاشیه‌های شورای شهر یزد پایان یافت

محمدعلی طالبی  در پست خود نوشت: در نشست یاد شده قرار شد با جدیت برخی موضوعات به ویژه در حوزه طرح‌های مشارکتی و سرمایه گذاری مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: لازم می دانم از همه کسانی که کمک کردند تا حاشیه این روزهای شورای شهر به آشتی منجر شود  قدردانی می کنم ، بپذیریم که کنار آمدن همه اعضا با تجربه، توانمند، و پرانگیزه شورا می‌تواند در کنار اقدامات جاری شورا و شهرداری یزد شرایط بهتری را برای مردمان خوب این دیار رقم بزند. 

همچنین روابط عمومی استانداری یزد روز چهارشنبه به نقل از طالبی نوشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب مدیریتی و علمی که در شورای شهر مرکز استان وجود دارد، در صورت فاصله گرفتن از حاشیه‌ها، می‌توان مسایل اساسی شهر را  بهتر از گذشته حل کرد تا مهمتر از همه مردم نسبت به آینده امیدوارتر باشند.

وی در نشست مشترکی با اعضای شورای شهر یزد افزود: انتخاب شورای شهر پنجم از سوی مردم ترکیب امیدوار کننده‌ای را رقم زد، ترکیبی که افرادی با بالاترین سطح از تجارب مدیریتی در آن حضور دارند و  این شورا از استاندار و شهردار اسبق گرفته تا بانوان تأثیرگذار، مدرسان دانشگاه، نماینده اقلیت‌های مذهبی و نمایندگان دیگر اقشار جامعه را نیز در خود جای داده است.  

وی اظهار داشت: با وجود برخی هجمه‌ها به شورای شهر، عملکرد آن قابل توجه بوده و در زمینه گفتمان سازی در حوزه های مختلف و توجه به حوزه‌های مسوولیت که شورا باید به آن متعهد باشد ، از نقاط قوت آن است.

 هفته گذشته مشاجره میان دو عضو شورای اسلامی شهر یزد موجب تعطیلی جلسه شد که در شبکه های اجتماعی با بازتاب گسترده ای داشت.

شورای اسلامی شهر یزد 11 عضو دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان