مدیران سازمان سینمایی گفتند چه کارهایی کرده اند!

جلسه معاونان و مدیران سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص درباره بازگشایی سینماها و آخرین فعالیت‌های این سازمان برگزار شد

مدیران سازمان سینمایی گفتند چه کارهایی کرده اند!

جلسه معاونان و مدیران سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص درباره بازگشایی سینماها و آخرین فعالیت‌های این سازمان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی فعالیت‌های انجام شده درخصوص بازگشایی سینماها، سمفا، اکران آنلاین و کارگروه آسیب‌های کرونا در سینما با حضور حسین انتظامی برگزار شد، معاونان و مدیران بخش‌های مختلف گزارشی را از حوزه مسئولیتشان ارائه کردند.

گزارش 9 جلسه ستاد کرونا در سینما، بازگشایی دو سالن مجهز سینما در استان خراسان جنوبی و اضافه شدن به چرخه اکران و راه‌اندازی پنجره واحد و بخش‌های صدور مجوز و نامه های حمایتی از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در جلسه رئیس سازمان سینمایی با مدیران و معاونین برنامه ریزی در راستای کاهش مراجعات حضوری، بالارفتن سرعت کار و از بین رفتن زمینه‌های فساد، انتشار آمار نوبت‌ها به صورت سیستمی در جهت رفع تبعیض نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

راه اندازی سمفا به عنوان زبان اجرایی نظام‌نامه اکران و در جهت شکستن انحصار در حوزه بلیت فروشی سینما و فعالیت اکران آنلاین به عنوان ظرفیت جدیدی که به کمک سینما آمد دو موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه بود.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان